کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار شهید حسین شیرزاد طاقانکی:

تقوی الهی را در نظر داشته باشید، از دلبستگی به دنیا بپرهیزید تا سعادت آخرت نصیب شما گردد

1 دی 1402 ساعت 0:05

تقوی الهی را در نظر داشته باشید، از دلبستگی به دنیا بپرهیزید تا سعادت آخرت نصیب شما گردد. بر حذر باشید از غیبت و تهمت و افترا، دروغ و سستی و تکبر. بار دیگر از دوستانم چنانچه از من رنجشی در دل داشته‌اند عذر خواسته، طلب حلالیت می‌نمایم.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار شهید حسین شیرزاد در وصیت‌نامه خود می نگارد:

وصیت‌نامه بنده عاصی، ضعیف و در سپاه خدا حسین شیرزاد
 
این بنده حقیر و ضعیف حسین شیرزاد طاقانکی فرزند غلامحسین به یگانگی و وحدانیت خداوند شهادت می‌دهم "اشهدان لا اله الا الله" و شهادت می‌دهم که محمد (ص) رسول و پیامبر خداوند است که از سوی او برای هدایت بشر برانگیخته‌شده است."اشهدان محمدا رسول‌الله (ص)"
 
و شهادت می‌دهم که علی (ع) جانشین پیامبر اکرم و امیرالمؤمنین است و حکومت خدا درروی زمین از آن علی و خاندان مطهر اوست و ولایت‌فقیه را همان راه ائمه می‌دانم و اگر بخواهیم حکومت خدا پیاده شود باید به ولایت‌فقیه معتقد باشیم. ما را خداوند آفریده است و هر آن را اراده کند می‌میراند. پس سپاس و حمد بی‌کران خدای باری‌تعالی را که این‌همه نعمت به ما داده است و ما از شکر آن عاجزیم.
 
از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش بدر آید
 
بنده همان به که زتقصیر خویش عذر بدرگاه خدای آورد
 
ور نه سزاوار خداوندیش کس نتواند بجای آورد
 
خدایا تو بودی پیامبران و هادیان را فرستادی، تو زمین وحشی را گاهواره‌ای برای زیستن ما قراردادی، تو برای هدایت ما آیات و بینات نازل نمودی، تو بهترین نعمت‌ها را برای ما فراهم ساختی از انواع خوردنی‌ها، آشامیدنی‌ها در اختیار ما قراردادی. ما بندگان عاصی و خاطی و گنه‌کار بااین‌همه نعمت بازهم دست به عصیان زده و مرتب در حال ارتکاب گناه هستیم، خدایا اگر ما را نبخشی و عفو نکنی وای بر احوال ما، ما چه‌کار خواهیم کرد؟ کجا خواهیم رفت؟
 
 خدایا می‌دانم تو رئوف و مهربان هستی، می‌دانم تو رحیمی تو کریمی بر جرائم اعمال ما قلم عفو کشیده و از گناهان ما درگذر. خدایا یک آن ما را به حال خودمان وامگذار.
 
خدایا حق محمد و آل محمد بر ما عظیم است پس "اللهم صل علی محمد و آل محمد".
 
خدایا بر محمد و خاندانش درود فرست و محبت آنان را در قلوب ما همیشه مستدام بدار.
 
این بنده حقیر با شناختی که از اسلام و احکام آن دارم و می‌دانم که "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" در همه زمان‌ها صدق می‌کند و با شنیدن صدای "هل من ناصر ینصرنی" فرزند زهرا خمینی کبیر رهبر بیدار و هشیار امت اسلام به یاری دین خدا شتافتم.
 
آمدم تا اگر خداوند توفیق دهد و عنایت خویش را شامل حالم بنماید قدمی هرچند کوچک درراه قطع سلطه اجانب شرقی و غربی و این شیطان‌هایی که بر سر راه دین خدا سد ایجاد کرده‌اند، برداشته و جهاد نمایم.
 
آمدم تا برادر سیاهم را که در آفریقا باآن‌همه ذخایر عظیم اقتصادی از ریشه علف تغذیه می‌کند و هرروز از فرط گرسنگی و بیماری جان می‌دهد یاری نمایم، آمدم تا برادر استعمار زده آسیایی‌ام را با گام خویش برای رها شدنش از چنگال طاغوتیان رهایی دهم.
 
آمدم تا به دشمن بگویم اگر مردی بیا با من و امثال من بجنگ. چرا بر روی کودکان، زنان و پیران بمب و موشک پرتاب می‌کنی، آمدم تا برادران فلسطینی و لبنانی‌ام را یاری نمایم و ای آوارگان جنوب لبنان و فلسطین من به یاری شما به اینجا آمده‌ام.
 
ای مسلمان مبارز فیلیپین من به یاری شما به اینجا آمده‌ام.
 
ای ارض طاهره قدس من برای آزادی تو و رهایی تو از وجود کفار، مشرکین و ملحدین به اینجا آمده‌ام.
 
ای مستضعفین من برای رها شدن شما از چنگال ابرقدرت‌ها و طاغوت‌ها و شیطان‌ها به اینجا آمده‌ام.
 
ای خانواده‌های شهدا و اسرا و مفقودین هر وقت بر روی شما نگاه می‌کنم شرمنده می‌شوم و از خودم خجالت می‌کشم ولی آمده‌ام تا آنجا که در توان دارم راه فرزندان شمارا ادامه دهم برای اینکه اسلحه‌های آن‌ها زمین نمی‌ماند و هرچه بیشتر شهید می‌دهیم صف عاشقان شهادت بیشتر می‌شود چراکه خون شهیدان محرک حرکت ماست. ببینید پس از هزار و چندین سال چگونه خون حسین (ع) هنوز می‌جوشد و صدای او در گوش‌های رهروانش طنین‌انداز است.
 
ای آنانیکه نشسته‌اید، دیگر نشستن سزاوار نیست، بپا خیزید و به یاری فرزند زهرا رهبر امت بشتابید و اگر می‌خواهید اسلام باشد به جبهه بیایید که امروز ماندن اسلام بستگی به پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل دارد.
 
به جبهه‌ها بیایید و به مسئولیت انسان بودن عمل کنید. اگر قدرت اسلام نبود کدامین نیرو می‌توانست دندان حکومت مسلح طاغوت و فرعون را بشکند. اگر قدرت اسلام نبود کدامین نیرو می‌توانست با دست‌خالی در مقابل دشمنان قدر مقاومت کند. اگر اسلام نبود کدامین نیرو می‌توانست این دشمن را که به داخل خانه ما آمده بود بیرون کند والان هم او در خانه‌اش کدامین نیرو غیر از اسلام می‌تواند پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها افکنده و با آن‌ها نبرد کند؟
 
خدایا اسلام را و این حکومت مهدی موعود (عج) می‌باشد در پناه حمایت خود پیروز و موفق و پایدار کن.
 
از تمامی دوستان و آشنایان خود و تمامی آنانیکه امکان دارد از دست من ناراحتی داشته یا آزاری به آنان رسانده باشم، طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم ان‌شاءالله این حقیر را عفو فرمایند. به آنان می‌گویم که زرق‌وبرق دنیا شمارا گول نزند، دنیا هیچ ارزشی ندارد، تقوی الهی را در نظر داشته باشید، از دلبستگی به دنیا بپرهیزید تا سعادت آخرت نصیب شما گردد. بر حذر باشید از غیبت و تهمت و افترا، دروغ و سستی و تکبر. بار دیگر از دوستانم چنانچه از من رنجشی در دل داشته‌اند عذر خواسته، طلب حلالیت می‌نمایم و می‌دانم دوست خوبی برای آنان نبوده‌ام و لیاقت دوستی با آن‌ها را نداشته‌ام.
 
از مردم کوهرنگ اعم از عشایر و روستایی طلب حلالیت می‌کنم و می‌دانم که نتوانستم به شما خدمت کنم ولی شماها ان‌شاءالله عفو می‌کنید. ای عشایر سلحشور و قهرمان کوهرنگ و غیور مردان به حمایت از امامتان رهبر کبیر انقلاب بپا خیزید و برای نبرد با صدامیان کافر در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حمله‌ور شوید. این زندگی هیچ ارزش ماندن ندارد به مادیات و دنیا دل مبندید. امام در مورد شما فرمود: عشایر ذخایر انقلابند پس شما پشتیبان انقلاب و اسلام حمایت و پشتیبانی نمایید. با آمدن به جبهه و پیوستن به صفوف مجاهدان فی سبیل الله به ندای امام لبیک‌گویید. از خداوند توفیق همه شمارا خواستارم. خلاصه‌ای مردم امروز روز امتحان است و خداوند آلان دارد ما را امتحان می‌کند. باید مواظب باشیم که از قافله عقب نمانیم. مگر نه این است که همه ما باید بمیریم پس اگر این‌چنین است چرا درراه حق کشته نشویم؟
 
نماز را به‌پای دارید که نماز ستون دین است.
 
و روزه‌بگیرید که روزه تهذیب نفس است و به احکام الهی عمل نمایید.
 
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 
عبد ضعیف خدا حسین شیرزاد طاقانکی
 
13/11/64


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56067

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56067/تقوی-الهی-نظر-داشته-باشید-دلبستگی-دنیا-بپرهیزید-سعادت-آخرت-نصیب-گردد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir