کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌های ویژه ایام یوم‌الله 9 دی در دستور کار قرار گیرد

28 آذر 1402 ساعت 17:13

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ دی امسال با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن شده است، بانویی که نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری هستند و مقاومت این بانوی بزرگوار و دفاع ایشان از امامت باعث پویایی اسلام عزیز شد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری  عصر امروز در حاشیه جلسه بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و مقام زن در چهارمحال و بختیاری با قدردانی از مردم ولایتمدار استان که در روزهای گذشته صحنه‌های باشکوه استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس را رقم زدند، اظهار کرد: این استقبال چه در مرکز استان و چه در مسیرها و روستاهای میزبان شهدا پرشکوه بود و در رسانه‌ها شکوه این جمعیت را دیدیم که جای قدردانی دارد؛ فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری بافرهنگ ایرانی اسلامی و گفتمان فاخر امامین انقلاب عجین است.

وی، افزود: مردم چهارمحال و بختیاری این باور رادارند که عزت، اقتدار، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثار شهدای والامقام و مدیون خانواده‌های معظم شهدا است لذا این استقبال پرشور و بی‌نظیر را در روزهای اخیر در جای‌جای استان مشاهده کردیم.

حسین‌میرزایی، عنوان کرد: ۹ دی امسال با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن شده است، بانویی که نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری هستند و مقاومت این بانوی بزرگوار و دفاع ایشان از امامت باعث پویایی اسلام عزیز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تقارن ۹ دی‌ماه و هفته بصیرت امسال با ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن و روز مادر را فرصتی خاص عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های ویژه این ایام را طراحی و اجرا کنند. دشمن همواره در تلاش است تا ضرباتی را به‌نظام و کشور اسلامی تحمیل کند که یک نمونه آن را روز گذشته همه ما دیدیم اگرچه توطئه آنان برای التهاب و چالش عظیم در کشور به ثمر ننشست و بلکه خنثی شد.

وی، گفت: برنامه‌های پیشنهادی همه لازم و خوب هستند اما انتظار می‌رود برنامه‌های هفته بصیرت و نیز ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پس‌ازآن، شهادت حاج قاسم سلیمانی به سمت برنامه‌های آگاهی برود و به‌ویژه در نسل جدید منجر به تغییر نگرش شود. در این راستا باید از اساتید و چهره‌هایی در این برنامه‌ها دعوت شود که زبان نوجوانان و جوانان را بلد هستند.

حسین‌میرزایی، تأکید کرد: اگر بخواهیم این برنامه‌ها مانند یک منظومه اثرگذار شکل بگیرد، همه دستگاه‌ها و مدیران پای‌کار بیایند تا این سه برنامه پیش رو یعنی هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، هفته بصیرت و تجمع حمایت از مردم غزه به‌خوبی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: هر جا مردم در میدان بودند، شاهد اتفاقات بزرگ بودیم و مصادیق این موضوع در تاریخ چهارمحال و بختیاری فراوان است زیرا مردم این استان بصیرترین مردمان هستند.

وی در پایان، افزود: اطلاع‌رسانی مستمر و مؤثر با همکاری فعالان رسانه‌های استان و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت عظیم آموزش‌وپرورش اعم از دانش‌آموزان، فرهنگیان و سامانه شاد، تبیین شأن و نقش فاخر و بی‌بدیل زن و مادر برای جامعه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها مورد انتظار است.


انتهای پیام/1030ج
 
 


کد مطلب: 56046

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56046/برنامه-های-ویژه-ایام-یوم-الله-9-دی-دستور-کار-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir