کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید سیروس عباسی:

همان‌طور که زینب (س) در شهادت برادرش استوار بود، استوار باشید

31 شهريور 1403 ساعت 0:05

همان‌طور که زینب (س) در شهادت برادرش استوار بود، استوار باشید و به مردم بگوئید ما تا آخرین قطره خون درراه اسلام و قرآن ایستاده‌ایم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سیروس عباسی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:
 
بشنو از نی چون حکایت می‌کند      از جدائی‌ها شکایت می‌کند
 
 کز نیستان تا مرا ببریده‌اند            از نفریم مرد و زن نالیده‌اند
 
سلام‌ وصلوات خدا بر آقا امام زمان (عج) و بر رهروان راهش به‌ویژه امام عزیزمان و بر شهدای کربلا بالأخص سیدالشهدای مظلوم و شهدای همه‌جا کربلای ایران و به‌ویژه شهید مظلوم بهشتی.
 
برادران و خواهران خداوند بزرگ همه ما را برای آزمایش آورد تا سنجیده شویم و این را قرآن می‌گوید و من نمی‌گویم، این کسانی که روانه جبهه‌های حق علیه باطل می‌شوند آگاهانه و به‌فرمان امام حرکت کرده‌اند و من که در زنده‌بودنم نتوانستم خدمتی به اسلام عزیز و قرآن کریم بکنم اگر خداوند لیاقتم داد بتوانم با خونم خدمتی به اسلام کرده باشم.

به یاد خدا باشید دنیا را رها کنید و دل به آن نبندید و کم‌سخن باشید که سکوت طلا است. کسی که انسان باشد و ارزش انسانیت را درک کند ارزش دردمندان را درک می‌کند.

مادر به یاد مظلومان باشید و تنها به خود فکر نکنید در شهادت من سروصدا نکنید و بدین‌وسیله مرا ناراحت ننمایید و صبر زینبی پیشه نمایید.
 
حجاب، حجاب را رعایت کنید و مادر وقتی خبر شهادت مرا به شما دادند همان عروسی‌ام است، خوشحال باشید.

مادر جان از اینکه یک قربانی درراه خداداده‌ای خوشحال باش و وقتی پیکر مرا آوردند مرا ببوس و دعا به جان امام کنید که امام و رزمندگان زنده باشند و شما خانواده‌های شهدا را دلداری دهید و هرگاه به گلستان شهدا رفتید قبلاً به دیگر شهدا فاتحه دهید و اگر گمنام شدم به یاد گمنامی فاطمه زهرا (س) باشید.

نماز جماعت را ترک نکنید و هر شب ناراحت شدید نماز شب بخوانید؛ و همان‌طور که زینب (س) در شهادت برادرش استوار بود، استوار باشید و به مردم بگوئید ما تا آخرین قطره خون درراه اسلام و قرآن ایستاده‌ایم.
 
و ای دشمنان منافق ما از تمسخر شما خوشحالیم و مرگ درراه خدا افتخار ماست زیرا که ما شاگرد مکتب محمد (ص) هستیم که از خاکروبه ریختن و تمسخر کفار نهراسید.

اگر تیر ببارد ما استواریم و بقول شهید مظلوم بهشتی: ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند و از توپ تشر دشمن نمی‌ترسیم.
 
آری بگفته نبی اکرم (ص) دنیا زندان مؤمن و بهشت کافر و مشرک منافق است و از شما می‌خواهیم خدا را، جبهه‌ها را، امام را، رزمندگان را، خانواده شهدا را و بسیج را فراموش نکنید.
 
از همه معلمان و استادانم تشکر می‌کنم که در حق من زحمت کشیدند؛ و از برادران و خواهران و مردم شهر می‌خواهم مرا حلال کنند.

به یاد شهدای کربلا و سیدالشهدا و شهدای کربلای ایران و شهید بهشتی مظلوم الفاتحه الصلوات التماس دعا برادر شما سیروس عباسی:
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار


انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 55969

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55969/همان-طور-زینب-س-شهادت-برادرش-استوار-باشید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir