کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد:

آموزش اولویت اصلی اتاق اصناف برای بازاریان شهرکرد است

12 آذر 1402 ساعت 10:38

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: برخی صنوف دچار نوعی بی تفاوتی شده بودند، این نگاه باید کنار گذاشته و روحیه مطالبه‌گری در بین آنان تقویت شود تا بتوانند به حق خود دست پیدا کنند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محمود حبیبیان صبح امروز در حاشیه برگزاری سمینار آموزشی اصناف شهرکرد، اظهار کرد: سال گذشته کمیسیون‌های ۶ گانه اصناف تشکیل شد که شامل کمیسیون بودجه، حل اختلاف، آموزش، امور اقتصادی، امور اجتماعی و بازرسی هستند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی با کمیسیون آموزشی است، افزود: عملکرد این کمیسیون باید به گونه‌ای باشد تا اصناف با دید بازتری به کسب و کار خود و مشتری‌مداری نگاه کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد ادامه داد: با اجرای برنامه‌های مختلف از سوی اتاق اصناف به دنبال افزایش سطح دانش و آگاهی بازاریان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف در تلاش است با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مسائل مالیاتی را به مؤدیان آموزش دهد و بتواند با اداره مالیاتی تعامل داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد اضافه کرد: اصناف باید به دنبال فروش در فضای مجازی باشند چراکه کاسبی در حال پیشرفت به این سمت و سو است.

حبیبیان بیان کرد: به همین دلیل است که تلاش می‌شود با برگزاری دوره‌های آموزشی اصناف را برای فعالیت در فضای مجازی آموزش بدهیم تا بتوانند از ظرفیت این محیط برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: سه اصل مشتری‌مداری، آموزش و قانون‌مندی در اتاق اصناف شهرستان شهرکرد پیگیری می‌شود تا بتوان واحدهای صنفی در این شهرستان را به عنوان واحدهای نمونه کشوری معرفی کنیم.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55872

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55872/آموزش-اولویت-اصلی-اتاق-اصناف-بازاریان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir