کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید جمشید بابااحمدی:

پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند

5 ارديبهشت 1403 ساعت 0:05

پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند و تا می‌توانند این دین را یاری کنند و اگر نمی‌توانند در پشت جبهه کمک کنند و خدای ناکرده‌کاری نکنند که دین ما به خطر بیافتد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید جمشید بابااحمدی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
ما اسلام، این دین آسمانی و دین که حق و باطل را از هم جدا می‌کند در بین انسان‌ها عدل و داد برقرار می‌کند زنده نگه دارد پس وظیفهٔ ما این است که این دین را که با رنج ها به ما رسیده است.

باید از آن دین محافظت کنیم و هیچ‌گونه و جبهه‌ها را خالی نگذاریم و اگر توان جبهه رفتن داریم باید به جبهه برویم و اگر نمی‌توانیم در پشت جبهه کمک کنیم و نگذاریم که این ظالمان و متجاوزان به کشور ما وارد شوند.

باید تا می‌توانیم جلوی آن‌ها ایستادگی کنیم همان‌طور که امام عزیزمان می‌فرماید اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد ما ایستاده‌ایم و تا خون در بدن داریم ایستادگی می‌کنیم و ادامه‌دهندگان راه شهدا باشیم اگر ما به جبهه‌ها نرویم فردای قیامت مدیون و بدهکار این شهدا هستیم پس چه‌بهتر که این وظیفه‌ای که بر دوش ما گذارده شده است به آن عمل کنیم و به ندای امام امت لبیک بگوییم و همان‌طوری که آنان در مقابل کفر ایستادگی کردند.

ما هم باید ایستادگی کنیم همان‌طور که قران کریم می‌فرماید: هر چه نیرو دارید در برابر دشمن آماده‌سازید و من خدا را شکر می‌کنم که توانستم به جبهه بیایم و برای اسلام و مسلمین و امت شهیدپرور ایران کاری کرده باشم و باز خدا را سپاس می‌گویم که توانستم به ندای امام امت لبیک بگویم و به این وظیفه خود عمل کنیم و من کوچک از آنم که بتوانم پیامی برای این امت شهیدپرور ایران داشته باشم.

ولی پیام من به این امت این است که هیچ موقع جبهه‌ها را خالی نگذارند و تا می‌توانند این دین را یاری کنند و اگر نمی‌توانند در پشت جبهه کمک کنند و خدای ناکرده‌کاری نکنند که دین ما به خطر بیافتد این دین ما مسلمین دینی است که تمام کشورهای شرق و غرب را به لرزه درآورده است و این کار نشانهٔ ایمان و تقوا و وحدت همیشه درصحنه امت حزب‌الله است و من از این امت می‌خواهم که عبادت و دعا را فراموش نکنند و از یاد خدا غافل نباشند و امام را دعا کنند.

ولی وصیت‌نامه من به خانواده‌مان این است که پدر جان برای من ناراحت نباشید و تا می‌توانید به همسایگان و خویشان خود نیکی کن و خدا را فراموش نکنی پدر جان از شما می‌خواهم که مانع از اینکه برادرم به جبهه بیاید نشوید و از برادرم می‌خواهم که نماز را باشکوه به‌جا آورد و نماز را کوچک نشمارد و دعا برای رزمندگان اسلام بکند اگر می‌تواند به جبهه بیاید و چه در سنگر مدرسه و چه در سنگر جبهه مجد و کوشا باشد و من از پدرم می‌خواهم که اگر من کشته شدم دعای کمیل در خانواده‌مان برقرار کند و تا هر چه می‌تواند به رزمندگان اسلام کمک کند.
 
من الله توفیق به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55868

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55868/پیام-این-امت-هیچ-موقع-جبهه-ها-خالی-نگذارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir