کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری:

نگاه چانه‌زنی در چهارمحال و بختیاری جایگزین دیدگاه کارشناسی شده است

11 آذر 1402 ساعت 13:17

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌های اخیر در این استان، نگاه چانه‌زنی جای خود را به دیدگاه کارشناسی با ذکر جهت‌ها و شاخص‌ها داده است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، علی احمدی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در این استان، دیدگاه کارشناسی با ذکر جهت‌ها و شاخص‌ها جای خود را به نگاه چانه‌زنی داده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات در چهارمحال و بختیاری هنوز با استانداردهای کشوری فاصله دارد، افزود: با این حال مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان همواره به‌دنبال رفع مشکلات اقتصادی بوده و هستند.

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های گذشته لغزش در مجموعه مدیران و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری مشاهده نشده است.

احمدی عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری تلاش کرده است تا در فرایند جذب و توزیع اعتبارات،  الگوی عدالت‌محوری را رعایت کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تمامی امور مرتبط با دستگاه‌های اجرایی دخالت دارد، خاطرنشان کرد: این سازمان در چهارمحال و بختیاری وظایف خود در این حوزه را به خوبی انجام داده است.

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تقویت بیشتر عدالت‌محوری در حوزه توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌های کارشناسی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مدیران استان است.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55864

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55864/نگاه-چانه-زنی-چهارمحال-بختیاری-جایگزین-دیدگاه-کارشناسی-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir