کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری:

تاکنون هیچ گونه بودجه‌ای از دستگاه‌های دولتی دریافت نکرده‌ایم

9 آذر 1402 ساعت 22:20

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون هیچ گونه بودجه‌ای از دستگاه‌ها و نهادی‌های دولتی دریافت نکرده و برای کمک به نیازمندان از ظرفیت خیرین و مردمی استفاده کرده‌ایم.


به گزارش «جهانبین نیوز»، مجید حیدری سورشجانی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) از سال ۱۳۹۲ در کشور و از سال ۱۳۹۸ در استان چهارمحال و بختیاری کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تا کنون اقدام به فعالیت‌های جهادی در سطح استان کرده است نصریح کرد: این قرارگاه موفق به ساخت ۷۵ واحد مسکونی، واکسیناسیون ۱۲ هزار دام سبک و سنگین، اشتغال زایی های خرد، تهیه جهیزیه، خرید لوازم التحریر برای نیازمندان کرده است.

حیدری با اذعان بر اینکه سال گذشته و امسال مجموعه استانداری این استان پای کارهای جهادی بوده‌اند گفت: تا کنون هر خواسته و کمکی از مسئولین داشته‌ایم انجام داده‌اند و کوتاهی در این زمینه نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون هیچ گونه بودجه‌ای از دستگاه‌ها و نهادی‌های دولتی دریافت نکرده و برای کمک به نیازمندان از ظرفیت خیرین و مردمی استفاده کرده‌ایم.

حیدری با بیان اینکه با هماهنگی بسیج سازندگی یک حساب حقوقی در بانک مهر ایران باز کرده‌ایم گفت: خانواده‌هایی که نیازمند به دریافت وام هستند شناسایی و از ۷ میلیون تا ۲۰ میلیون به آنها پرداخت می‌کنیم که در سال جاری تا کنون به ۴۷۰ مورد تسهیلات پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: از شهریور ماه سال جاری تا اواخر مهرماه ۲۳۰۰ پک لوازم التحریر در مناطق محروم کوهرنگ بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این قرارگاه اقدام به کارهای فرهنگی نیز کرده که از جمله فرهن گسازی برای استفاده نکردن از اسلحه در مراسم عزاداری و عروسی در سطح مناطق عشایر نشین می‌باشد.

وی ادامه داد: این طرح فرهنگی هم اکنون در شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در دست اجراست که در شهرستان کیار مورد استقبال قرار گرفته است.

حیدری با تاکید بر اینکه ما صدای مردم در استان هستیم گفت: کسانی که به دنبال اشتغال زایی و تسهیلات کم بهره هستند شناسایی کرده و تسهیلات در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی در پایان خاطر نشا ن کرد: از تمامی جوانان دغدغه‌مند دعوت می‌شود برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، نرم‌افزاری، بهداشت و درمان به قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان کمک کنند.
 


کد مطلب: 55848

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55848/تاکنون-هیچ-گونه-بودجه-ای-دستگاه-های-دولتی-دریافت-نکرده-ایم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir