کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

مشکلات فعالان اقتصادی مطرح شود

8 آذر 1402 ساعت 13:38

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: باید در جلسات تخصصی و کارشناسی مشکلات فعالان اقتصادی مطرح و برای حل مشکلات آن‌ها تصميم‌گیری شود


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهرام زارع ظهر امروز در جلسه کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی، آب، منابع‌ طبیعی و محیط‌ زیست اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموعه جهادکشاورزی همراهی خوبی با اتاق بازرگانی استان دارد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی آمادگی همکاری با اداره‌کل جهادکشاورزی در جهت بهبود فضای کسب و کار در حوزه کشاورزی را دارد.

وی افزود: خدمات ارائه شده توسط اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های بازرگانی، آموزش و... چند ماه اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است، درصدد هستیم تا خدمات اتاق بازرگانی به تمامی فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان ارائه شود.

زارع با تاکید بر اینکه خروجی جلسات و کمیسیون‌ها باید مطالبه‌گری باشد، عنوان کرد: باید در جلسات تخصصی و کارشناسی مشکلات فعالان اقتصادی مطرح و برای حل مشکلات آن‌ها تصميم‌گیری شود و بتوانند با خیال آسوده به فعالیت‌های اقتصادی خود بپردازند.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در دوران مسئولیت خود یک گام موثر در راستای توسعه و پیشرفت استان برداریم.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 55831

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55831/مشکلات-فعالان-اقتصادی-مطرح-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir