کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

همراهی رسانه‌ها می‌تواند به گذر پیروزمندانه کشور از موانع کمک کند

5 آذر 1402 ساعت 13:18

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: هم‌نوایی و همراهی رسانه‌ها می‌تواند به گذر پیروزمندانه کشور از پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، کمک کند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، علیرضا اسماعیلی ظهر امروز در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هم‌نوایی و همراهی رسانه‌ها می‌تواند به گذر پیروزمندانه کشور از پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، کمک کند.

وی افزود: 66 خبرنگار در آمار شهدای غزه آمده است و این نشان می‌دهد خبرنگاران وقتی پای دفاع از حق و مقابله با ظلم به میان می‌آید، تا آخر ایستاده‌اند.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: جنگ‌های بشری به چهار نوع جنگ تقسیم شده است، جنگ سخت با هدف نابودی دشمن یا حریف یکی از جنگ‌هایی است که از ابتدای تاریخ بشر وجود داشته است.

اسماعیلی عنوان کرد: نوع دیگری از جنگ، جنگ‌های نیمه سخت است که بشریت آن را با بروز و ظهور فضایی غیر از فضای حقیقی تجربه می‌کند، کما اینکه فضای مجازی کاملا حقیقی است، در این جنگ هدف تضعیف طرف مقابل است، همچون کارهای رسانه‌ای که در جنگ‌ تحمیلی یا طوفان الاقصی شاهد آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم با هدف نادان کردن طرف مقابل و گرفتن قدرت تفکر از جبهه پیش رو، نوع دیگری از جنگ است که بشر در سال‌های اخیر با آن مواجه است.
 
معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: در جنگ شناختی که مرحله آخر جنگ‌ها است، هدف تحمیق فرد است، در این جنگ هدف نه اینکه سلب قدرت تفکر از فرد، بلکه گرفتن دستگاه تفکر شخص از وی است تا جای بین حق و باطل و به نوعی شهید و جلاد عوض شود.

اسماعیلی با اشاره به تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در فضایی هستیم که دشمن با چنگال‌های گشوده خود دنیایی از تهدیدها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: در حوزه امنیت ملی و حفظ مرزهای کشور، همه آن‌هایی که به لحاظ فکر و ایده و تفکر متفاوت هستند در یک جبهه قرار دارند و این شامل اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز می‌شود.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با تاکید بر اینکه باید به دنبال تولیدات فاخر در جمع اصحاب رسانه باشیم، گفت: اصحاب رسانه در رخدادهای سیاسی باید تقویت نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار داشته باشند.

اسماعیلی تصریح کرد: کشور امروز درگیر یک جنگ رسانه‌ای است، اگر در این شرایط آینده روشن برای کشور می‌خواهیم باید دست به دست هم دهیم.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55797

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55797/همراهی-رسانه-ها-می-تواند-گذر-پیروزمندانه-کشور-موانع-کمک-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir