کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اجرای شبکه فیبر نوری در شهر مالخلیفه تا پایان خردادماه

2 آذر 1402 ساعت 12:09

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان خردادماه سال 1403، اجرای فیبر نوری در شهر مالخلیفه تکمیل می‌شود، با اجرای این طرح تلفن‌های ثابت قدیم جمع‌آوری شده و از فیبر نوری به عنوان آخرین تکنولوژی و فناوری روز استفاده می‌شود.


به گزارش «جهانبین نیوز»، هومن محمودی صبح امروز در شورای اداری شهرستان فلارد، اظهار کرد: در حال حاضر 19 سایت تلفن همراه در شهرستان فلارد وجود دارد که همه آن‌ها مجهز به اینترنت پرسرعت هستند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از سه سایت تلفن همراه دیگر تا پایان سال در شهرستان فلارد در دستورکار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 6 هزار تلفن ثابت در شهرستان فلارد فعال هستند که همگی آنان ظرفیت اینترنت دارند و تا این لحظه 2 هزار و 500 خط تلفن ثابت به متقاضیان واگذار شده است.

محمودی عنوان کرد: تا پایان خردادماه سال 1403، اجرای فیبر نوری در شهر مالخلیفه تکمیل می‌شود، با اجرای این طرح تلفن‌های ثابت قدیم جمع‌آوری شده و از فیبر نوری به عنوان آخرین تکنولوژی و فناوری روز استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل نصب دکل تلفن همراه در شهرستان فلارد حل شده و مراحل نصب آن از روز شنبه اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر همه روستاهای شهرستان فلارد به فیبر نوری متصل است اما برنامه‌ریزی شده تا در شهرها نیز همه منازل به این تکنولوژی مجهز شود.

محمودی با اشاره به وجود برخی نقاط کور تلفن همراه در شهرستان فلارد، بیان کرد: برای رفع این مشکل سه سایت تلفن پیش‌بینی شده است که اجرای آن به زودی انجام می‌شود.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55758

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55758/اجرای-شبکه-فیبر-نوری-شهر-مالخلیفه-پایان-خردادماه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir