کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

هدف‌گذاری اجرای 30 کیلومتر آسفالت در روستاهای شهرستان فلارد

2 آذر 1402 ساعت 11:15

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی شده است که امسال جاده‌های خاکی در روستاهای شهرستان فلارد به صورت کامل آسفالت شود، در همین راستای اجرای 30 کیلومتر آسفالت هدف‌گذاری شده است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، روح‌الله غلامی صبح امروز در شورای اداری شهرستان فلارد، اظهار کرد: این شهرستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان، نقش پُررنگی دارد.

وی افزود: باری که از مبدا شهرستان فلارد به دیگر نقاط کشور بارگیری می‌شود، تقریبا با همه باری که در سطح چهارمحال و بختیاری بارگیری می‌شود، برابری می‌کند، یکی از دلایل این موضوع وجود بزرگ‌ترین واحد پتروشیمی در غرب کشور در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همین رو می‌طلبد اتصال ایمن مجموعه پتروشیمی و صنایع پایین دست به جاده‌های اصلی انجام شود.

غلامی با اشاره به اینکه 180 کیلومتر مجموع راه‌هایی است که در حوزه شهرستان فلارد واقع شده، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تقریبا 36 کیلومتر آسفالت در این شهرستان اجرا شد.

وی اضافه کرد: مجموع 36 کیلومتر آسفالت، شامل 14 کیلومتر آسفالت حفاظتی از پاسگاه ریگ تا چنارمحمودی و ده‌سیله، اجرای آسفالت روستاهای کلار، دره نامداری، باغ کاج، امام‌زاده حسن و مجموعه روستاهای آنتنی بخش فلارد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اگر تزریق اعتبارات و حمایت‌های انجام شود، پیش‌بینی شده است که امسال جاده‌های خاکی در روستاهای شهرستان فلارد به صورت کامل آسفالت شود، در همین راستای اجرای 30 کیلومتر آسفالت هدف‌گذاری شده است.

غلامی تاکید کرد: انجام نگه‌داری و تعمیرات جاری 150 پُل، 30 مورد نگه‌داری سیستم روشنایی راه‌ها، خط‌ کشی 95 کیلومتر از راه‌های شهرستان فلارد، خرید و نصب بیش از 400 تابلو ایمنی، اجرای رودمیکس در کلیه مسیرهای این شهرستان، خرید 150 عدد گاردریل به طول 100 متر، تعمیرات ماشین‌آلات، خرید شن و نمک، اقلام ترافیکی و...، ازجمله  اقدامات در حوزه راهداری است که انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین تکمیل و بهسازی محور دره نیک نارمه، بهسازی روکش آسفالت سه‌راهی باغ کاج به امامزاده حسن، تعمیرات جان‌پناه، نرده و رنگ پل‌های روزه، تعمیرات راهدارخانه مالخلیفه شامل انبار، دیوار و محوطه، بهسازی روکش آسفالت محور چنارمحمودی به گردنه داروراک، تعمیرات ابنیه فنی شهرستان فلارد و همچنین احداث جاده‌های آنتنی شهرستان از دیگر اقدامات انجام گرفته هستند.
 
 انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55756

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55756/هدف-گذاری-اجرای-30-کیلومتر-آسفالت-روستاهای-شهرستان-فلارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir