کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسدار اسلام شهيد محمدرضا داوري شلمزاری:

خطابم به رفقايم اين است هیچ‌گاه راضي به صلح با عراق نشوند

3 آذر 1402 ساعت 8:20

خطابم به رفقايم اين است كه هیچ‌گاه راضي به صلح با عراق نشوند چون این‌ها دشمنان اسلام هستند و هدفشان نابود كردن اسلام می‌باشد.


به گزارش«جهانبین نیوز»، پاسدار اسلام شهيد محمدرضا داوري شلمزاری در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

و الذين قتلو في سبيل الله امواتا و بل احياء عند ربهم يرزقون
 
و گمان نكنيد كساني كه درراه خدا كشته می‌شوند می‌میرند بلكه نزد پروردگارشان روزي می‌خورند.
 
با درود و سلام به يگانه منجي عالم بشريت آقا امام زمان و نائب برحقش خميني كبير اين بت‌شکن تاريخ و با درود و سلام به كفر سایزان اسلام و خانواده معظم شهدا ء و معلولين و خانواده عزيز اسراء و باري خطابم به همسنگی‌هایم اين است كه راه من را ادامه دهيد و نگذاريد اسلحه من به دست دشمنان اسلام بيفتد و از خداوند متعال می‌خواهم كه به هم‌سنگری‌هایم توفيق دهد كه راهم را ادامه دهند و نگذارند اسلحه من به دست دشمنان اسلام بیافتد؛ و هميشه پيرو راه طلاب باشند خطابم به رفقايم اين است كه هیچ‌گاه راضي به صلح با عراق نشوند چون این‌ها دشمنان اسلام هستند و هدفشان نابود كردن اسلام می‌باشد.

وتوای پدر و مادر گرامي بايد من را ببخشيد كه بدونِ خداحافظی از شما جدا شدم و من دوري از شمارا می‌توانم تحمل‌کنم ولیکن دوري از شهيدان و پيامبران و رهبران الله را نمی‌توانم تحمل‌کنم.

از شما می‌خواهم كه برادران من را از مسجد و مجالس عمومي دور نكنيد و خطابم به برادرانم اين است كه پيرو راه من باشند و هميشه با منافقان ضد و با مظلومين مانند برادر باشند و از محصلين می‌خواهم كه درس خود را بخوانند تا منافقين نتوانسته باشند پست‌های حساس مملكت را بگیرند.

ديگر بيش از این مزاحم اوقات شما نمی‌شوم به اميد باز شدن راه كربلا برادر شما محمدرضا داوری فرزند فرج‌الله

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55752

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55752/خطابم-رفقايم-هیچ-گاه-راضي-صلح-عراق-نشوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir