کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حوزه شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر انجام شد؛

ثبت نام قطعی ۱۱۴ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی

1 آذر 1402 ساعت 9:40

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر ۲۲۳ نفر پیش‌ثبت‌نام کردند و در نهایت با توجه به استعلام‌های شش گانه و فرجه زمانی، ۱۱۴ نفر ثبت‌نام قطعی کردند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، بهادر عبدالغنی امروز در جلسه هم‌اندیشی راه‌های افزایش مشارکت انتخابات ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: جنایات اسرائیل غاصب که باعث حرکات دردمنشانه و شهادت کودکان و جوانان است که این مسئله را محکوم کرده و امیدوارم با اتحاد مسلمانان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به این استان گفت: استقابل مردم از رئیس جمهور یک حماسه بی نظیر بود همان‌طور که معاون اجرایی رئیس جمهور گفت در شهرکرد هیچ کس در خانه نماند و مردم با وجود مشکلات و گرفتاری‌ها از رئیس جمهور استقابل کردند و ما باید با برنامه ریزی مناسب به حل مشکلات بپردازیم.

عبدالغنی درباره ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از خود رکورد برجا گذاشت و در حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر ۲۲۳ نفر پیش‌ثبت‌نام کردند و در نهایت با توجه به استعلام‌های شش گانه و فرجه زمانی، ۱۱۴ نفر ثبت‌نام قطعی کردند.

وی در ادامه افزود: همه تلاش ما در حوزه‌های انتخاباتی آن است که افرادی که شرکت کرده بودند با رعایت قانون و بررسی دقیق و… افراد دارای صلاحیت باشند و در ۱۸ آبان پایان زمان ثبت‌نام بود و ما نتایج را به هیئت نظارت ارسال کردیم تا بر اساس تقویم انتخابات بررسی‌ها انجام شود.

فرماندار شهرکرد درباره ثبت‌نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: فرجه زمانی ثبت نام ۱۴ تا ۲۰ آبان ماه بود با توجه به دستورالعمل و موضوعی که ابلاغ شد در حوزه مرکز شهرستان شهرکرد، شهرستان قم و وزارت کشور این بستر فراهم بود و در مجلس خبرگان هم استقبال خوب بود.

وی درباره مصوبات سفر ریاست جمهور اظهار کرد: در سفر اول ۱۳ هزار میلیارد تصویب شد، تخصیص‌ها متناسب با سال حدود ۷۰ درصد تحقق داشتیم و حدود ۵۵ هزار میلیارد نیاز است تا پروژه‌ها تکمیل شود و در مصوبات سفر دوم با توجه به شرایط اقلیمی، فصول و شرایط کار در استان چهارمحال و بختیاری حدود ۱۱ هزار میلیارد تصویب شد که حدود ۳ هزار میلیارد برای راه آهن می‌‌باشد و امید است تا پایان دولت شاهد افتتاح پروژه راه آهن باشیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: دولت مردمی در زمینه‌های مختلف توانسته رضایت‌مندی مردم را فراهم کند و آرزو داریم با تلاش مسئولین در زمینه معیشت و ارزاق عمومی هم پیشرفت داشته باشیم تا رضایتمندی مردم هم فراهم شود در انتخابات خبرگان رهبری افرادی را می‌خواهیم که جامع الشرایط همه موارد را ببیند و مردم باید مطمئن شوند که رأی آنها در صندوق، امانات است و ما امانت دار رأی آنان هستیم.
عبدالغنی خاطرنشان کرد: ما این عهد را با مردم داریم که با تمام توان و تجهیزات از دریافت آرا تا اعلام نتایج امانت‌دار رأی آنان هستیم.

وی بیان داشت: فضای مجازی در افزایش مشارکت مردم بسیار تعیین کننده است و ما باید در این زمینه تولید محتوا داشته و در زمینه شبهات انتخابات باید تمامی آنها پاسخ داده شود.

عبدالغنی در ادامه درباره نقش رسانه‌ها گفت: انتظار مردم در رسانه‌ها آگاهی بخشی و بی طرفی رسانه‌ها است و از تفکرات مختلف در جریان انتخابات استفاده و برپایی مناظرات انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرکرد در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند من شهادت می‌دهم که مسئولان دولتی با تمام وجود در حال کار و تلاش هستند و جهاد تبیین را مهم دانسته‌اند و بیان کردند دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است و ما از احزاب و اقشار درخواست می‌کنیم که جهاد تبیین انجام شود و در انتخابات اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رفاقت را حضرت آقا اشاره فرموده‌اند که در بحث سلامت و امنیت ما در شهرستان شهرکرد این تضمین را می‌دهیم بدون هیچ گونه سمت و سوی سیاسی در اجرای انتخابات و سلامت و امنیت تلاش خواهیم کرد و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات ما تقلب جایی ندارد.

انتهای خبر/1020ج


 


کد مطلب: 55742

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55742/ثبت-نام-قطعی-۱۱۴-نفر-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir