:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - همه بدانند هدف من از رفتن به جبهه همان است كه مولايم حسين (ع) هنگام حركت از مدينه بيان كرد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسدار رشيد اسلام و دانشجوی شهيد محمدعلی اعتدال پور:

همه بدانند هدف من از رفتن به جبهه همان است كه مولايم حسين (ع) هنگام حركت از مدينه بيان كرد

1 آذر 1402 ساعت 0:13

همه بدانند هدف من از رفتن به جبهه همان است كه مولايم حسين (ع) هنگام حركت از مدينه بيان كرد و آن اينكه من براى اقامه امربه‌معروف و نهی از منكر حركت كردم چون ديدم كه اسلام را خطرى بزرگ تهديد می‌کند و نیاز به يارى دارد.


به گزارش«جهانبین نیوز»، پاسدار رشيد اسلام و دانشجوی شهيد محمدعلی اعتدال پور در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

«بسم رب الشهداءوالصالحين»

((بسم‌الله الرحمن الرحيم))

ان الله يدافع عن الذين آمنواان الله لايحب كل خوان كفوراذن للذين يقاتلون بانهم ظلموا وان الله على نصرهم لقدير.(حج آيات 39-38)

خداها شهادت ‌بر وحدانيت ‌و يگانگى ‌تو دادم‌ و شهادت ‌بر رسالت انبياء و رسولان و ائمه معصومين از على (ع) تا مهدى (عج). خدايا، به معاد تو و قيامت‌ تو معتقدم ‌و اميد بخشايش تودارم.

خدايا از عدلت به فضلت و جودت پناه می‌برم. اى خدا، از تو می‌خواهم پيش از آنكه گمراه شوم ارشادم به راه حق فرمایی؛ و از هول قيامت ايمنى بخشى‌ و به لطف‌ و عنایت خود از من دفاع فرمایی و به من نعمت و قوت بخش و به كرمت مرا شايسته و صالح گردانى و امراض جسم و جان را به توجه كاملت شفا عنايت فرما و لباس رضا و خوشنودی‌ات را برمن بپوشان.

از تو می‌خواهم به لطف و کرمت از گناهانم درگذرى و مرا درحرکت به‌سوی خودت زنده‌دل گردانى. با درود بر پيامبر بزرگ ‌اسلام كه چگونه زيستن را به ما آموخت و درود بر فرزند رشيدش حسين (ع) كه چگونه مردن را به ‌ما آموخت و با درود بر امام زمان و نائب برحقش اين نور الهى تابيده بر زمین و این روح خروشان الله که قیام پیامبرگونه‌اش ما را به خويشتن اسلامی‌مان بازگردانيد و از اسارت چند صدساله طاغوت رهائی‌بخشید؛ و می‌رود تا پرچم لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله را بر بلندترین قله گيتى به اهتزاز درآورد و با سلام بر امت مستضعف ازجان‌گذشته‌مان، مطالبى را بر اساس وظيفه خدمتتان معروض می‌دارم.

1- اول هدفم را از رفتن به جبهه اعلام می‌کنم تا دنیاپرستان بدانند حركت اين رزمندگان براى چيست همه بدانند هدف من از رفتن به جبهه همان است كه مولايم حسين (ع) هنگام حركت از مدينه بيان كرد و آن اينكه من براى اقامه امربه‌معروف و نهی از منكر حركت كردم چون ديدم كه اسلام را خطرى بزرگ تهديد می‌کند و نیاز به يارى دارد و همین‌جا به آن‌هایی كه توجهى به جنگ ندارند و نماز هم نمی‌خوانند و وقتی به آن‌ها میگویی كه چرا به جبهه نمی‌روید زود ميگويند مشكلات نمی‌گذارند و وجود ما پشت جبهه لازم است.

می‌گویم چه مشكلى بالاتر از خطرى كه اسلام را تهديد می‌کند شما خوب ميدانيد كه امروز اگر ما در اين جنگ شكست بخوريم يعنى اسلام شکست‌خورده است. اى برادران آخر ما كه دو راه بيشتر نداريم. يا پيرو ولایت‌فقیه هستیم‌ يا مخالف او. اگر پيرو هستيد چرا گوش‌به‌فرمان او نيستيد.

نكند از آن‌هایی باشيد كه حسين (ع) فرمود مردم بندگان دنيا هستند و دین چون آب دهان كه بر روی زبان‌های آن‌ها جارى است و دین را براى دنيا مى‌خواهند كه معیشت‌های آنان تأمین شود؛ اما زمانی که به بلا و مشكلات آزمايش شوند دین‌داران حقیقی کم هستند و این جنگ آزمايش خوبى است كه مرد را از نامرد مشخص می‌کند و نكند از آن‌هایی باشيد كه توجه به جنگ نكردند و علی (ع) درباره آنان ‌فرمود، این افراد مرد نيستند بلكه زنانى هستند شبيه مرد و...

2- (ولايت)
رهبريت و مرجعیت ونیانت از واسطه فيض خداوندى (امام عصر) امروز در دست‌های الهى امام امت است پس شمارا سفارش می‌کنم كه خود را ملزم به اطاعت قلبى و عملی او ولايت اين امام بزرگوار كه تنها راه سعادت و کمال است كه شمارا به قرب الهى نزديك می‌کند و به‌یقین انحراف از خط ولایت‌فقیه طی کردن مسير هلاكت و ضلالت و بالاخره نابودى است پس دقت كنيد كه افكار و اعمالتان دقيق و میزان با قول و فعل امام باشد و توجه داشته باشيد كه گرایش‌های نفسانى و غیر الهى را با توجيه به اسلام و ولایت نچسبانيد كه انحرافتان قطعى است.

3- اما پدر و مادر بزرگوارم‌ شما برگردن من حق بسیاری دارید چون آن هنگام كه كودك بودم شما به نيابت از اولياء و شريعتمداران اسلام مرا كه امانتى بودم در دست شما حمد و تکبیر وصوم و صلوات آموختيد و مرا به دينم و رهبرم حسين (ع) آشنا كرديد؛ اما من به‌خوبی ميدانم كه فرزند خوبى براى شما نبودم.

از شما تقاضاى عفو و بخشش دارم و می‌خواهم كه در حقم دعا كنيد و برایم آمرزش فرمایید كه با توفيقات ‌خاصه امام عصر (عج) همين طريق را طى نمایید وبدانيد زمين و زمان در پى ابتلا من و شما هستند. از ملامت و سرزنش احدى و یا شيطنت شياطين از راه نايستيد؛ و در همه حال حاضر درصحنه باشيد تا شايد آن‌طور كه از من و شما خواسته‌اند بتوانيم زينب آل محمد (ص) باشيم و باشید (كونوا لنا زينا ولا تكونوا علينا شينا) نکته دقیق‌تر اينكه علاوه بر شما همه ‌امت ‌اسلام هم بايد به آن توجه داشته باشند اينكه خود نه ظالم باشيد نه مظلوم.

بلكه شیعه‌مذهب باشيد؛ اما خواهران و برادران عزيزم ضمن اينكه اگر رفتار بد يا نافرمانى از من در مقابل شما سرزده است تقاضاى عفو می‌نمایم. به شما توصيه می‌کنم كه فقط به اسلام فكر كنيد و خود را به اسلام عرضه كنيد وبدانيد تنها راه سعادت در همين مكتب اهل‌بیت يافت می‌شود و شرط ماندن و استمرار در اين راه به ياد خدا بودن و قرب به اوست و راه قرب به او به ياد مرگ بودن و دعا و صلوات و بس.

4- اما خويشان و دوستان عزيزم ضمن اينكه از همه شما می‌خواهم كه مرا حلال كنيد می‌خواهم يك نكته را به شما تذكر بدهم و آن اينكه همان‌طور كه ‌ميدانيد انقلاب اسلامى و اسلام در مقطع حساسى از حركت خويش قرارگرفته است و نیاز بيشترى به ايثارگرى شما ايثارگران دارد اکنون‌که انقلاب و اسلام مورد هجوم تبليغات، تبلیغاتچیان ‌ابرقدرت‌ها از داخل ‌و خارج قرارگرفته در چنين مقطع حساس (بخصوص عزيزان سپاه) هوشيارى، صبر، استقامت‌ و حركت ‌در جهت ‌اهداف اسلام را بايد شعار خود قرار دهيد و در برابر سختی‌ها و مشکلات همديگر را تواصى به صبر و حق نمایید.

5- از آنجائی که حركت ما براى اسلام و اقامه نماز و امربه‌معروف و نهی از منكر است به همين دليل توصيه می‌کنم كسانى كه تارك الصلوه هستند. (اگر شهيد شدم و جنازه‌ام به دستتان رسيد) در مراسم و تشییع‌جنازه‌ام شركت نكنند و بدنم را به خاک نسپارید تا اينگونه افراد كه نافرمانى خدا را می‌کنند و به درگاه شياطين سجده می‌کنند ازآنجا بروند. مگر اينكه باخدای خود عهد كنند كه از اين به بعد سر بر فرمان خدا نهند و اطاعت او را بكنند؛ و از كفر به اسلام و خدا روی‌آورند زيرا اينان داراى کفر عملی هستند و ما را با كافر رابطه‌ای و کاری نيست. (قل يا ايهاالكافرون ...)

در محضر دوست بی‌وضو نتوان رفت            كآلوده به زيب و زنگ نتوان رفت
چون حضرت دوست این‌چنین دارد دوست         در خون زلال خود فرو بايد رفت

6- در مورد اموالم آنچه در دنیادارم پدرم را وصى خود قرار می‌دهم و هیچ‌کس حق دخالت در اين امر را ندارد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.فقير الى الله محمدعلی اعتدالپور.
والسلام 8/6/1365


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55733

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55733/همه-بدانند-هدف-رفتن-جبهه-همان-مولايم-حسين-ع-هنگام-حركت-مدينه-بيان-كرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir