کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

تولیدات بتنی شهرداری شهرکرد با ۳۰ درصد سود به فروش می‌رسد

29 آبان 1402 ساعت 9:28

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دریافت ۳۰ درصد سود به قیمت تمام‌شده تولیدات بتنی شهرداری با اکثریت آرا تصویب شد.


به گزارش جهانبین نیوز ، مصطفی حیدری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: شهرداری شهرکرد درخواستی مبنی‌بر اخذ موافقت شورا با قیمت‌های پیشنهادی فروش محصولات بتنی تولیدی دستگاه‌های خریداری شده سال ۱۴۰۰ را دارد.

وی افزود: در این درخواست آمده است که طبق ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری ۴۵ درصد سود به قیمت تمام شده محصولات اضافه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: این درخواست در جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با محاسبه و دریافت ۳۰ درصد سود به اضافه قیمت تمام شده با رعایت کیفیت و کمیت مصالح و ضوابط موافقت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این مصوبه با اکثریت آرا به تصویب اعضای شورای اسلامی شهرکرد رسید، گفت: مزایایی که این طرح برای شهرداری شهرکرد دارد، فروش مازاد تولید به مصرف کنندگان در سطح شهر و فروش محصولات به شهرداری‌های اطراف است.

حیدری در ادامه از مردم برای حضور در استقبال از رئیس جمهور تقدیر کرد و افزود: بار دیگر مردم چهارمحال‌ و‌ بختیاری حضور پرشور خود در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت، برای «انقلاب و نظام» حماسه آفریدند.

وی بیان داشت: مردم در سفر ریاست جمهوری، انتظارات و درخواست‌هایی دارند که به وسیله نامه و تماس به گوش مسئولین رساندند، انتظار می‌رود این خواسته‌ها بررسی و از سوی مسئولین استانی و کشوری در اسرع وقت پاسخ داده شود.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 55716

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55716/تولیدات-بتنی-شهرداری-شهرکرد-۳۰-درصد-سود-فروش-می-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir