کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده وزیر جهاد کشاورزی:

فرهنگ جهادی در وزارت جهاد كشاورزی ادامه دارد

24 آبان 1402 ساعت 13:23

نماینده وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت سيزدهم از بدو حضور نگاه مردمی را تبين كرد و وزارت جهاد كشاورزی با توجه به نوع كار و فرهنگ جهادی كه دارد در اين راستا حركت كرده است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محسن عسكری ظهر امروز در ستاد ارتباطات مردمی شهركرد و در حاشیه برپایی ستاد شماره هشت ارتباطات مردمی سفر دوم رییس ‌جمهور به چهارمحال و بختياری اظهار کرد: امید آفرینی و تقویت امید شاه کلید حل مشکلات موجود جامعه است.

وی با اشاره به اينكه ملاک عملکرد مسئولان خروجی کار وعملكرد آن‌ها است، افزود: دولت سيزدهم از بدو حضور نگاه مردمی را تبين كرد و وزارت جهاد كشاورزی با توجه به نوع كار و فرهنگ جهادی كه دارد در اين راستا حركت كرده است.

نماینده وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: امید است در اين دور از سفر رياست جمهور به چهارمحال و بختیاری، همراه با ديگر مسئولان تمام تلاش خود را در راستای رفع مشكلات مردم بكار خواهيم بست.

 عسكری عنوان کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی از امروز به مدت دو روز تا 26 آبان‌ماه همراه با مديران و كارشناسان در سازمان جهاد كشاورزی استان، پاسخگوی مردم در این استان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداران حوزه کشاورزی كه امكان حضور در ستاد را ندارند می‌تواند از طريق شماره 09373320350 از طريق ايتا درخواست خود را به صورت غير حضوری برای ستاد ارسال نمايند.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55647

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55647/فرهنگ-جهادی-وزارت-جهاد-كشاورزی-ادامه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir