کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

بهره‌برداری از 53 طرح حوزه راه در چهارمحال و بختیاری

23 آبان 1402 ساعت 11:31

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌برداری از 53 پروژه احداث و بهسازی راه به طول 356 کیلومتر در استان همزمان با سفر ریاست جمهور به استان انجام می‌شود.


حسینعلی مقصودی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بهره‌برداری از 53 پروژه احداث و بهسازی راه به طول 356 کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری با حضور وزارت راه و شهرسازی و همزمان با سفر ریاست جمهور به استان انجام می‌شود.

وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح در حوزه راه شامل احداث باند دوم (بزرگراه) و آسفالت و بهسازی محورهای چهارمحال و بختیاری به طول 37 کیلومتر و اعتبار یک هزار و 75 میلیارد تومان توسط اداره‌کل راه و شهرسازی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین احداث باند دوم (بزرگراه)، اصلاح جاده، ایمن سازی و بهسازی محورهای استان به طول 18 کیلومتر و اعتبار 325 میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از دیگر پروژه‌های حوزه راه در استان هستند که همزمان با سفر ریاست جمهور به این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مقصودی عنوان کرد: روکش گرم، بهسازی و لکه‌گیری راه‌های شریانی و اصلی چهارمحال و بختیاری به طول 176 کیلومتر و اعتبار 352 میلیارد تومان توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ساخت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول 125 کیلومتر و اعتبار 688 میلیارد تومان نیز پروژه‌های دیگری هستند که افتتاح خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ضمنا عملیات اجرایی 12 هزار واحد نهضت ملی مسکن و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت با حضور هیات دولت در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در سفر ریاست جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این طرح‌ها شامل 3 هزار و 400 مسکن روستایی، 500 واحد بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، 102 واحد ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، هشت مورد گروه ساخت در قالب طرح نهضت ملی مسکن، 108 واحد احیا بافت فرسوده، 150 واحد مسکونی ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و 134 مورد واحدهای خود مالک شهری که در مجموع 4 هزار و 352 هستند.

مقصودی بیان کرد: همچنین آسفالت معابر واقع در محدوده بافت فرسوده شهرهای چهارمحال و بختیاری به مساحت 272 هزار مترمربع و آسفالت معابر سایت‌های مسکن مهر استان به مساحت 135 هزار و 880 مترمربع انجام شده که به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55634

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55634/بهره-برداری-53-طرح-حوزه-راه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir