کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آسفالت تهاتری در روستای گرمدره اجرا شد

11 آبان 1402 ساعت 9:33

نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و جاده روستای گرمدره با همکاری دهیاری به پایان رسید.


 غلامرضا چهلگردی در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  با توجه به موارد مطروحه در جلسه شورای اسلامی استان با حضور مسئولین آن اداره کل و طرح مطالبه مردمی مبنی بر زیر سازی و آسفالت معابر و جاده روستای گرمدره با همکاری دهیاری عملیات اجرای آسفالت فوق به پایان رسید.

وی با اشاره به موقعیت روستاهای گرمدره و مارکده و توریستی بودن آنها افزود: روستاهای فوق از روستاهای تاریخی شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری می‌باشند و در کنار رودخانه زاینده رود قرار گرفته‌اند که در یکی از پیچ و خم‌های دره و رودخانه زاینده رود قرار دارند.

چهلگردی بیان داشت: با پیگیری‌های مجدانه شورای اسلامی استان، دهیاری و شورای اسلامی آن روستاها و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نسبت به انتخاب پیمانکار از محل اعتبارات قیر رایگان سال ۱۴۰۱ به میزان ۶۰ تن قیر تهاتری در اختیار روستای گرمدره قرار گرفت و پس از زیرسازی توسط دهیاری آسفالت آن اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به جوابیه واصله از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، از محل اعتبارات قیر رایگان سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۴۰ تن قیر نیز جهت اجرای عملیات بیست هزار متر آسفالت در قالب تفاهم نامه سه جانبه به روستای مارکده اختصاص داده شده که پس از انجام مرحله دوم اختصاص قیر در دستور کار می‌باشد.

انتهای خبر/1020ج
 


کد مطلب: 55491

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55491/آسفالت-تهاتری-روستای-گرمدره-اجرا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir