کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

برای تکمیل محور بن به داران ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز است

8 آبان 1402 ساعت 12:42

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل محور بن به داران حدود ۸۰۰ میلیارد تومان و برای تکمیل قطعه دوم و سوم حدوداً ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، حسینعلی مقصودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه جاده مواصلاتی شهر بن به صورت چهارخطه درآمده است، اظهار کرد: سیاست ادامه این مسیر به سمت استان اصفهان و شهرستان داران است.

وی افزود: در سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری تلاش خوبی صورت گرفت تا توسعه محور بن به داران با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای احداث مسیر از شهر بن به سمت آزادگان در دو قطعه، محدوده بن تا لارک و از لارک تا روستای شیخ شبان به طول ۱۳ کیلومتر پیمانکار گرفته شد، قطعه اول به صورت غیررسمی به بهره‌برداری رسیده است.

مقصودی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا بخش‌هایی از قطعه دوم تا روستای شیخ شبان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: قطعات بعدی از روستای شیخ شبان تا سه راهی حیدری و از حیدری تا آزادگان در سال‌های بعد در دستور کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جاده مواصلاتی بن به داران در این استان بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید است در سفر دوم رئیس جمهور بخش‌های باقی مانده آن مورد توجه قرار گیرد.

مقصودی بیان کرد: اگر باند دوم جاده مذکور ساخته شود امید است بخش عظیمی از ترافیک مرکز به سمت جنوب کشور کاسته شود.

وی تاکید کرد: جاده بن به داران پروژه مهم و استراتژیک است که همچون میان‌بری می‌تواند چندین شهرستان را تحت پوشش قرار دهد و بار ترافیک را کاهش دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پروژه از سال ۹۸ آغاز شده و جز طرح‌های اولویت‌دار معرفی شد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۰ میلیارد تومان به صورت اوراق برای ان تخصیص پیدا کرد.

مقصودی افزود: برای تکمیل محور بن به داران حدود ۸۰۰ میلیارد تومان و برای تکمیل قطعه دوم و سوم حدوداً ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 55446

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55446/تکمیل-محور-بن-داران-۸۰۰-میلیارد-تومان-نیاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir