کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

طوفان الاقصی نقطه عطف تحرکات جبهه مقاومت است

21 مهر 1402 ساعت 18:49

امام جمعه شهر اردل گفت: طوفان الاقصی نقطه عطف تحرکات جبهه مقاومت برای اهتزاز پرچم فلسطین و باز پس گیری سرزمین‌های اشغالی است.


حجت الاسلام مجتبی محمدی  در  گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: حمله تاریخی و بزرگ طوفان الاقصی که از طرف گروه‌های مقاومت فلسطینی انجام شد، تمام معادلات دشمنان در منطقه را به هم زد.

 وی تصریح کرد: این حمله چنان بر پیکره رژیم صهیونسیتی اثر مخرب داشته است که هنوز بعد از چند روز نتوانسته است تلفات خود را ارزیابی کند و به صورت کور مناطق نوار غزه را بمباران می‌کند و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت می‌رساند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: طوفان الاقصی نقطه عطف تحرکات جبهه مقاومت برای اهتزاز پرچم فلسطین و باز پس گیری سرزمین‌های اشغالی است.

وی بیان کرد: این حمله نشان داد که تا چه اندازه نیروهای مقاومت برای انجام عملیات‌های ضد اسرائیلی آماده و سرحال هستند و می‌توانند در عرض چند ساعت به عمق مناطق اشغالی رفته و تلفات سنگینی به آنها وارد کنند.

امام جمعه شهر اردل اذعان داشت: گروه‌های مقاومت فلسطینی برای نخستین بار عملیات ترکیبی، دریایی، موشکی، هوایی و زمینی انجام دادند که این عملیات‌ها در مناطق وسیعی از سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و وضعیت وخیم امنیتی این رژیم را آشکار کرده است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: همان طوری که انصارالله یمن بر دشمنان خود پیروز شدند قطعاً مردم فلسطین نیز با قدرت بی‌نظیر ارزشی و معنوی خود بر رژیم صهیونیستی غلبه کرده و طعم نصرت الهی را خواهند چشید.

وی با اشاره به اینکه ما ضمن حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت دولت جعلی اسرائیل، معتقدیم در اسرائیل مردم عادی وجود ندارد‌ گفت: ساکنین شهرک‌ها و حاکمان فاسد اسرائیل همه افراد متجاوز و جنایتکار و غاصب سرزمین فلسطین‌ هستند و حق حضور ندارند و کشتن متجاوز و بیرون کردن آن از سرزمین فلسطین یک اقدام درست و منطقی و انسان‌پسند است.

وی خاطر نشان کرد: این قیام از طرفی پوشالی بودن ادعاها و قدرت نمایی این رژیم و حامیانش را نشان داد و از طرفی دیگر قدرتمندی و توانمندی جبهه مقاومت و شکست ناپذیری آن را نشان داد و در دل همه مردم جهان امید به تسریع در نابودی اسرائیل تقویت شد.



انتهای خبر/۵۷۰ ه
 


کد مطلب: 55362

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55362/طوفان-الاقصی-نقطه-عطف-تحرکات-جبهه-مقاومت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir