کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری:

کمبودها همچنان در حوزه توزیع در پست چهارمحال و بختیاری پابرجاست

17 مهر 1402 ساعت 13:29

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: کار پستچیان بسیار دشوار است و ما با اضافه شدن تعدادی نیرو همچنان کمبودهایی در حوزه توزیع داریم.


به گزارش «جهانبین نیوز»، اسماعیل اعرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پست سازمانی است که از دیرباز وجود داشته و در عصر جدید هم جزء ادارات اولیه است.
وی تصریح کرد: ترافیک مرسولات صادره از پست این استان ۵۵۰ هزار ثبت ضده است و در ۶ ماهه ابتدای سا در این زمینه ۳۴ درصد رشد داریم.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری ترافیک مرسولات وارده به پست را ۸۰۰ هزار مورد عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد ۳۵۰ هزار مورد بسته و امانت هستند.

وی با بیان اینکه در گذشته مرسولات استان بیشتر پاکتی بودند اما امروز بسته و امانت هستند خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه ابتدای امسال ۴۲ هزار خدمت به‌صورت الکترونیک احراز نشانی داشتیم.

مرسولات وارده در بحث سرویس تجارت الکترونیک فروشگاه‌ها را ۱۰۲ هزار مورد عنوان و بیان داشت: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشتیم و ارزش آن ۳۵ میلیارد تومان است.

اعرابی گفت: سرویس تجارت الکترونیک صادره از این استان ۶۷ هزار مورد داشتیم که پنج درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۳۰ هزار خدمت در حوزه کتاب در پست استان قبول و ارسال شده است که حاوی ۸۰۰ هزار کتاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه میزان برگشتی مرسولات در سال ۱۴۰۲ کاهشی هستند یادآور شد: کار پستچیان بسیار دشوار است و ما با اضافه شدن تعدادی نیرو همچنان کمبودهایی در حوزه توزیع داریم.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج

 


کد مطلب: 55355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55355/کمبودها-همچنان-حوزه-توزیع-پست-چهارمحال-بختیاری-پابرجاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir