۱- اپراتور مرکز تماس مدرک تحصیلی: کاردانی یا کارشناسی شرح شغل: پاسخگویی تلفنی به مشترکین و پیگیری مشکلات آنها شرایط احراز: توانایی کار به صورت شیفتی (در ساعات مختلف شبانه روز و روزهای تعطیل) – آشنایی با صنعت مخابرات و ابزارهای ارتباطی (گوشیهای تلفن همراه،تبلت،مودم و …) – آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزارهای Office – عدم اشتغال به تحصیل ۲- کارشناس پشتیبانی مشترکین مدرک تحصیلی: کاردانی یا بالاتر شرح شغل: بررسی و ثبت اسناد / رسیدگی به مشکلات مالی و یا فنی مشترکین شرایط احراز: آشنایی کامل به صنعت مخابرات – آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزارهای Office – دارای حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط در حوزه مخابرات و یا فناوری اطلاعات در یکی از زمینه های رسیدگی به مشکلات مالی – رسیدگی به مشکلات فنی و یا بررسی و ثبت اسناد مشترکین – عدم اشتغال به تحصیل ۳- کارشناس بازاریابی تجاری مدرک تحصیلی: کاردانی یا کارشناسی – مدیریت بازرگانی و رشته های مرتبط شرح شغل: نظارت و پیگیری بر فرآیند طراحی – تولید نصب و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و مدیریت بر انجام تحقیقات بازار شرایط احراز: انجام ماموریت درون شهری و برون شهری – آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزارهای Office – دارای حداقل ۳ سال سابقه کار در این حوزه از واجدین شرایط دعوت می شود شرح حال کامل از سوابق تحصیلی و شغلی خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه نمایند: وبسایت: www.rightel.ir آدرس ایمیل: hrcs@rightel.ir