کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید عبدالصمد امیریان فارسانی:

دوستان من مبادا صحنه را خالي كنيد كه دشمن در كمين است

23 مرداد 1403 ساعت 0:05

دوستان من مبادا صحنه را خالي كنيد كه دشمن در كمين است. سپاه پاسداران و بسيج را كه يكي از قوی‌ترین بازوهاي امام است پشتيبان باشيد. سنگرنشینان مدرسه بايد هرکدام يك سنگر باشند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید عبدالصمد امیریان فارسانی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
یا ایها الذین امنوا هل ادلکم علی تنجیکم من عذاب الیم تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله باموالکم و انفسکم ذلک خیر لکم ان کنتم تعلمون. اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علیا ولی الله
 
درود خدا بر مجاهدین خالص و مخلص خدا و سلام بر رهروانشان که برای رسیدن به هدفشان از جان خود گذشتند درود بر پرچم‌دارشان درودی بس بی‌پایان.
 
 در این لحظات حساس انقلاب اسلامی که دشمنان از هر سو برای از بین بردن آن یورش برده‌اند و با سلاح‌های خونین و خانمان‌سوزشان بر بدن آن وارد می‌آورند باید که حرکت کرد و کوشش کرد و جهاد کرد جهادی فی سبیل الله حرکتی حسین گونه و لبیک بر امام خود گفت و بگوییم ای امام عزیز با تو پیمان می‌بندیم که تا آخرین لحظات زندگیمان دست از تو بر نخواهیم داشت و فریاد برمی‌آوریم: الله‌اکبر خمینی رهبر، روح منی خمینی بت‌شکنی خمینی.
 
من می‌خواهم با این چند کلام و خطوط کوتاه ورق سفید بگویم که‌ای امت حزب‌الله معلمین محصلین کارمندان و کشاورزان و... راهی را یافته‌ایم که پشیمانی برایمان تا آخرین لحظات را نداشت و با آگاهی به اینکه مجاهد درراه خدا و رضایت حق است.


ای مردم دنیا عرصهٔ امتحان است و مرگ حتمی است و شیطان همیشه می‌خواهد در همه‌جا مارا از یاد خدا غافل دارد.
 
پدر و مادرم می‌دانم که برایم گریه‌ها می‌کنید ولی گریه‌هایتان مبادا آن‌چنان باشد که بعضی افراد بی‌دین بگویند ببین چه به حال‌وروزتان آمد و خداوند صابران را دوست می‌دارد.
 
باید ای مردم کمرها را و کمربندها را محکم بست و برای رفع فتنه جهاد کرد. خداوند فرمود: که با کفار بجنگید و آن‌ها را بکشید ای خدای بزرگ تو شاهد باش که ما تا آنجا که مقدور بوده است حرفمان را زدیم.

دوستان من مبادا صحنه را خالی کنید که دشمن در کمین است. سپاه پاسداران و بسیج را که یکی از قوی‌ترین بازوهای امام است پشتیبان باشید.

سنگرنشینان مدرسه باید هرکدام یک سنگر باشند و تیرهای خود را بر پیکر دشمن از سنگر خود روانه سازند.
 
اما پدر و مادرم اگر مقدور است برایم چند سال نماز و روزه‌بگیرید و از همه برایم حلالی بطلبید ان‌شاءالله که خداوند گناهانمان را ببخشاید.
 
و هم‌چنین برادران ارجمندم اگرچه نمی‌توانم با این چند جمله برایتان صحبت کنم همین را بگویم که گریه‌هایتان را بر مردم ظاهر نکنید و مرا ببخشید.

همچنین خواهران حجاب کوبنده‌تر از خون شهید است مصائب زینب را در نظر بگیرید و به زندگی خود ادامه دهید و همیشه احکام اسلامی را در نظر بگیرید. والسلام علی عباد الله الصالحین عبدالصمد امیریان 16/12/63
 
عبدالصمد یکم فروردین 1344 در شهر فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. پدرش غلامرضا کشاورز بود و مادرش حسنی جان نام داشت. بیست و ششم اسفند 1363 با سمت فرمانده گردان در شرق دجله به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030 ج


کد مطلب: 55325

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55325/دوستان-مبادا-صحنه-خالي-كنيد-دشمن-كمين

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir