کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور:

وجود ۴۱۳ واحد بلاتکلیف در چهارمحال و بختیاری قابل قبول نیست

13 مهر 1402 ساعت 19:11

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: نباید ۴۱۳ بنگاه بلاتکلیف در استانی چون چهارمحال و بختیاری وجود داشته باشد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محسن کوشش تبار عصر امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: زمان ورود نرم‌افراری به حوزه توسعه رسیده است، این مهم باید با فکر کردن، افزایش بهره‌وری، شناخت استعدادها و... میسر است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری در توسعه، صنعت و اقتصاد در یک قد و قامت جدید ایستاده است و رتبه‌های برتر در حوزه‌های تولید آبزیان و ماهیان سردابی، بادام و... گواه این مدعاست.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور توسعه زنجیره‌های راهبردی به ادبیات اقتصادی استان تبدیل شده است، ادامه داد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در کشور یک فرصت است تا مواردی که در استان‌ها گره‌گشایی نمی‌شوند را حل و رفع کند.

کوشش‌تبار عنوان کرد: یکی از موارد مهمی که وجود دارد و در استان‌ها باید شکل بگیرد، بهبود فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی است، این شرایط باید تسهیل شود و ایستگاه‌های زائد صدور  مجوزهای کسب و کار به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه زنجیره ارزش ۳۱ استان کشور تهیه شده است، خاطرنشان کرد: فرایند صدور مجوز از مرحله ثبت تا زمانی که واحد تولیدی بهره‌برداری شود باید به حداقل برسد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور اضافه کرد: نباید ۴۱۳ بنگاه بلاتکلیف در استانی چون چهارمحال و بختیاری وجود داشته باشد، چرا باید تعداد زیادی از واحدهای تحت تملک بانک‌ها بلاتکلیف باشند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 55321

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55321/وجود-۴۱۳-واحد-بلاتکلیف-چهارمحال-بختیاری-قابل-قبول-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir