کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون امور اقتصادی وزیر کشور:

دو واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و احیا شد

13 مهر 1402 ساعت 19:09

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امروز با حضور معاون امور اقتصادی وزیر کشور واحد تولید خوراک آبزیان افتتاح و کارخانه نان صنعتی بعد از رفع مشکلات احیا شد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، فضل‌الله رحمتی در حاشیه افتتاح و احیای مجدد دو واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه نان صنعتی ناندیس واقع در شهرک صنعتی سفیددشت بروجن در زمینی به مساحت ۶ هکتار قرار دارد و در آن ۶ هزار متر سوله بنا شده است همچنین در این واحد تولیدی سه هزار مترمربع سالن تولید و ۳ هزار مترمربع سالن انبار ایجاد شده است.

وی افزود: در کارخانه نان صنعتی ناندیس درحال حاضر ۲۵ نفر شامل ۱۳ نیرو تولید، دو نفر در آزمایشگاه و مسئول فنی، سه نگهبان، پنج نفر پخش و فروش، در نفر تاسیسات و برق مشغول به کار هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: میزان اشتغال ذکر شده مربوط به تولید روزانه دو تن است اما کارخانه نان صنعتی ناندیس ظرفیت تولید روزانه ۴۰ تن را دارد و میزان تولید نیز درحال افزایش است.

رحمتی عنوان کرد: درحال حاضر بزرگ‌ترین چالش موجود بانک است که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکرده و در آخرین اقدام سعی در توقیف اموال کارخانه کرده است.

وی با اشاره به افتتاحیه واحد تولید خوراک آماده دام، طیور و آبزیان اضافه کرد: ظرفیت این واحد تولیدی بالغ‌بر ۱۰ هزار تن در سال است و سرمایه‌گذاری انجام شده نیز حدود ۷۰ میلیارد تومان است.

رحمتی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 55320

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55320/دو-واحد-صنعتی-چهارمحال-بختیاری-افتتاح-احیا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir