کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

طرح آبرسانی دهناش، آب شرب ۱۰ روستای شهرستان کوهرنگ را تامین می‌کند

12 مهر 1402 ساعت 20:12

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل طرح آبرسانی ۱۰ روستایی دهناش، روستاهای شهرستان کوهرنگ از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محمد کریمی عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و هیئت همراه از پروژه های عمرانی منطقه بازفت و مجتمع آبرسانی ۱۰ روستایی دهناش، اظهار کرد: در این بازدید ضمن دیدار با مردم منطقه از نزدیک در جریان پیشرفت کارها قرار گرفتیم و با تشکر از عوامل و مسئولین خواهان تلاش مضاعف و همه جانبه جهت پیشرفت بیشتر کار هستیم تا مردم بتوانند از مزایای این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: با تکمیل طرح آبرسانی ۱۰ روستایی دهناش، روستاهای دهناش، ترکی سفلی، دره باغ، ترکی علیا، بزگ‌آباد، ترکی وسطی، رباطک، مهدی‌آباد، هوشوت و تیک از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تکمیل این طرح آبرسانی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت ساکن در ۱۰ روستا و عشایر این منطقه از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

کریمی اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه آبرسانی ۱۰ روستایی را که جزئی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی است و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان در حال انجام است را ۱۶.۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 55309

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55309/طرح-آبرسانی-دهناش-آب-شرب-۱۰-روستای-شهرستان-کوهرنگ-تامین-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir