کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

اعلام ساعت آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری

8 مهر 1402 ساعت 12:09

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، ساعت شروع فعالیت مدارس را در دوره‌های مختلف تحصیلی تشریح کرد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الله شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ساعت شروع فعالیت مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی اعلام شد.

وی در خصوص مدارس متوسطه دوره اول و دوم که به صورت ثابت در نوبت صبح فعالیت می‌کنند، افزود: ساعت آغاز فعالیت در مدارس پسرانه متوسطه ۷:۴۵ صبح و در مدارس دخترانه متوسطه ۷:۳۰ صبح خواهد بود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس متوسطه اول و دوم استان که به صورت دو نوبته فعالیت می‌کنند نیز در نوبت صبح از ساعت ۷:۱۵ دقیقه و در نوبت بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه فعالیت خواهند کرد.

شریفی در خصوص مدارس ابتدایی نیز عنوان کرد: مدارس ابتدایی که به صورت ثابت در نوبت صبح فعالیت می‌کنند، از ساعت ۷:۴۵ شروع به کار خواهند کرد.

وی به مدارس ابتدایی ۲ نوبته در چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد در نوبت صبح این مدارس ساعت ۷:۳۰ دقیقه آغاز به کار خواهند کرد و در نوبت بعد از ظهر نیز ساعت شروع به کار کلاس‌ها نیز ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 55269

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55269/اعلام-ساعت-آغاز-کار-مدارس-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir