کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

اجرا برنامه‌های فرهنگی با ظرفیت بسیج و آموزش و پرورش

4 مهر 1402 ساعت 11:40

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان طرح‌های مختلف همچون اردوهای راهیان نور، مسابقات ورزشی و... برگزار شود.


به گزارش «جهانبین نیوز»، علی‌محمد اکبری صبح امروز در نشست تبیینی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین شروع سال تحصیلی 1402-1403، مسائل مربوط به جهاد تبیین در دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و جنگ ترکیبی در مجموعه آموزش و پرورش مطرح شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از 36 هزار دانش‌آموز و بیش از 4 هزار فرهنگی از مجموعه آموزش و پرورش در راه دفاع از آزمان‌های انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هر جامعه‌ای است که این مهم به خوبی توسط مجموعه آموزش و پرورش در حال انجام است.

اکبری عنوان کرد: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان طرح‌های مختلف همچون اردوهای راهیان نور، مسابقات ورزشی و... با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات و انسجام بسیار خوبی میان مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وجود دارد و این آمادگی وجود دارد تا در مسائل فرهنگی اقدامات مشترک انجام شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 55232

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55232/اجرا-برنامه-های-فرهنگی-ظرفیت-بسیج-آموزش-پرورش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir