کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

لزوم افزایش نشاط‌ اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

3 مهر 1402 ساعت 12:48

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر چه در راستای افزایش نشاط اجتماعی استان کار کنیم باز هم کم است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محسن حسین میرزایی صبح امروز در آئین رونمایی از پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی، آئینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هر چه در راستای افزایش نشاط اجتماعی استان کار کنیم باز هم کم است.

وی تصریح کرد: باید همه همت و تلاشمان را برای ساری و جاری کردن نشاط اجتماعی در بین همه آحاد جامعه به کار بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شواهد حاکی از آن است که تاب‌آوری مردم درحال کاهش است و از همین‌رو برای تلطیف این فضا هرچه کار فرهنگی صورت گیرد تاثیر دارد.

حسین‌میرزایی یادآور شد: کار فرهنگی کار یک اداره، مجموعه یا سازمان نیست و همه دستگاه‌های مرتبط و غیرمرتبط باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های شاد و نشاط‌آفرین مانند جشن‌ها و پیاده‌روی‌ها اهمیت بالایی دارد خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی خوبی در استان صورت می‌گیرد اما اطلاع‌رسانی‌ها باید کامل، مستمر و موثر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: فضای مجازی، صدا و سیما، رسانه‌ها و... باید پای کار بیایند برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی.

انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 55222

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55222/لزوم-افزایش-نشاط-اجتماعی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir