کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم ایستادگی مقابل دشمنان با انسجام و همدلی

29 شهريور 1402 ساعت 11:16

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید با انسجام و همدلی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنیم.


به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در دیدار وبیناری پیشکسوتان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری اظهار کرد: سال گذشته در بحبوحه هفته دفاع مقدس شاهد وقوع اتفاقات تلخی در کشور بودیم و آن اغتشاشاتی بود که بدخواهان مردم و دشمنان نظام سازماندهی کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری این اقدامات نه برای از بین بردن معایب که برای نابودی نقاط قوت ملت ایران سازماندهی شدند.
 
وی تصریح کرد: در جریان این اتفاقات سازماندهی‌شده جان عده‌ای از جوانان بی‌گناه که دنباله‌رو رزمندگان و مدافعان امنیت و بسیجیان بودند، را گرفتند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امسال‌ هم ماه‌ها برنامه‌ریزی‌هایی برای ادامه این فتنه و آشوب صورت گرفت.
 
حیدری بیان داشت: پیاده‌نظام دشمن در قالب سه ضلع مثلثی شوم شامل رسانه، سازمان‌های جاسوسی و سازماندهی تروریست‌ها گرد هم آمدند و دست به دست هم دادند تا دوباره فتنه‌ای جدید در ایران به راه بیاندازند.
 
وی افزود: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، مسئولان امنیتی، نظامی و انتظامی و... برنامه‌ریزی‌های پیشگیرانه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات تجزیه‌طلبان، تروریست‌ها و کوموله‌ها در این زمینه خاطرنشان کرد: این‌هایی که امروز پرچم مدافع حقوق بشر بلند کردند روی سیاه دیگری هم داشتند که آن را در روزهای دفاع مقدس و سال‌های بعد از انقلاب دیدیم.
حیدری با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار ناجوانمردانه عمل می‌کنند، عنوان کرد: دشمن قصد داشت در سالروز هفته دفاع مقدس در ایران دست به خباثت زده و کشور را بار دیگر درگیر فتنه و آشوب کند اما خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که مشکلات در کشور یکی پس از دیگری درحال رفع شدن است، در کشور و چهارمحال و بختیاری نیز پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود داشت که امروز درحال تکمیل شدن هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید با انسجام و همدلی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین، جشن عید سعید غدیر خم، شرکت در راهپیمایی روز قدس و... از جلوه‌های ویژه این همدلی است که موجب آزار دشمنان می‌شود.

انتهای خبر/10269ج


کد مطلب: 55182

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55182/لزوم-ایستادگی-مقابل-دشمنان-انسجام-همدلی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir