کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

۲۰۰ روستا چهارمحال و بختیاری با تانکر آب‌رسانی می‌شود

28 شهريور 1402 ساعت 14:58

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ۱۱ درصد آب ایران را تأمین می‌کند اما ۲۰۰ روستا آن همچنان با تانکر آب‌رسانی می‌شود.


به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری امروز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح ۳۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی و اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه و تحویل مسکن نیازمندان اظهار کرد: رمز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی مردمی است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشته است سپاه پاسداران و بسیج برنامه‌ریزی بسیار خوبی دارند و قرارگاهی به‌عنوان قرارگاه محرومیت‌زدایی تشکیل دادند.

حیدری بیان کرد: ما در کنار سپاه و در کنار دیگر نهادها در تلاشیم تا غبار محرومیت از چهره‌ی مردم عزیز بزداییم، سپاه، بسیج و خیرین باید دست‌به‌دست هم بدهند تا مشکلات مردم را کاهش دهند، زیرا که تنهایی نه دولت قادر هست نه سپاه قادر هست نه درواقع خیرین می‌توانند کاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن بیان اینکه باید با همدیگر با وحدت همدلی پیش برویم بیان داشت: در حقیقت نا ترازی‌ها را که در شأن مردم عزیز و انقلابی کشور نیستند، باید با کمک یکدیگر برطرف کنیم.

وی تأکید داشت: خیرین بزرگوار در عرصه‌های مختلف ازجمله راه، پل، بهداشت، مدرسه و بسته‌های مؤمنانه باید تلاش کنند تا زندگی مردم محروم برطرف گردد.

حیدری خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا اعتبارات سفر ریاست جمهوری را به‌صورت عادلانه برای مناطق محروم سمت‌وسو دهیم.

وی بابیان اینکه ۲۰۰ روستا در استان با تانکر آب‌رسانی می‌شود افزود: مردم در شهرستان کوهرنگ مخصوصاً مناطق موگویی فوق‌العاده محروم هستند. اگر از شهرستان اردل عبور کنیم مردم لندی و دیناران واقعاً محروم هستند، مشایخ از شهرستان کیار امام‌زاده حسن از فلارد، سردشت از شهرستان لردگان همگی جزو مناطق محروم این استان محسوب می‌شوند، استانی که ۱۱ درصد آب ایران را تأمین می‌کند، ۲۰۰ روستا آن همچنان با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عزم دولت، سپاه، بسیج و خیرین باید برای رفع محرومیت‌ها باشد و ناترازی‌ها را تراز کنند، گفت: خیرین، دولت، سپاه، بسیج باید همه پای‌کار بیایند تا با وحدت و همدلی غبار محرومیت را از چهره‌ای مردم بردارند، چراکه هیچ‌یک به‌تنهایی قادر به رفع محرومیت‌ها نمی‌باشند.

انتهای خبر/۱۰۳۰ ج


کد مطلب: 55178

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55178/۲۰۰-روستا-چهارمحال-بختیاری-تانکر-آب-رسانی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir