کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور خیران کشوری برگزار شد؛

جشن گلریزان جهادی در چهارمحال و بختیاری

28 شهريور 1402 ساعت 15:10

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشن گلریزان جهادی با حضور خیران کشوری به همراه آئین افتتاح ۳۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی و اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه و تحویل مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری امروز سه شنبه در مراسم آئین افتتاح ۴۰۰ مسکن نیازمند در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین ایام ربیع‌الاول، مجموعه جهادی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، آئین تجلیل از گروه‌های جهادی فعال در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را با حضور ۳۶ خیر کشوری و سردار حُزنی معاون محترم هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده است.

اکبری افزود: افتتاح ۴۰۰ مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری که بر اساس تفاهم‌نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی اجراشده و همچنین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند از برنامه‌های امروز هست.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۳۶ نفر از خیران کشوری به دعوت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری و این برنامه حضور یافته‌اند.

سردار اکبری، با اشاره به بازگشایی مدارس، حمایت از دانش آموزان کم‌بضاعت با توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف و کفش و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان، اظهار کرد: بالغ‌بر ۱,۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مؤمنانه تاکنون توسط مجموعه سپاه جمع‌آوری و تحویل خانواده‌های نیازمند استان شده و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس نیز این کمک‌ها با همکاری و همراهی خیران ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: خیران عزیز هزینه‌های آب‌رسانی به ۵۰ روستای مناطق محروم استان را متقبل شده‌اند و مجموعه سپاه و بسیج با پشتیبانی خیران و شعار کار برای مردم توسط مردم را در راستای مردم یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی در دستور کار دارد.

اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) هم در حاشیه این برنامه از افتتاح ۳۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی در استان چهارمحال و بختیاری باهمت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی استان خرداد.

هوشنگ فولادی افزود: اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف ازجمله؛ مسکن، گلزار شهدا، غسالخانه، مسجد و … و همچنین تجلیل از گروه‌های جهادی فعال از برنامه‌های امروز با حضور سردار حزنی معاون محترم هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) بود.


انتهای پیام/۱۰۳۰ ج


کد مطلب: 55177

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55177/جشن-گلریزان-جهادی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir