کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهيد داريوش آزمان:

خون ما را حفظ كنيد كه خون ما و خون حسين (ع) در یک‌راه بود

30 شهريور 1402 ساعت 0:13

به نسل بعد از خودتان بگوئيد كه كربلا یه هنگام بود كه امام حسين (ع) در آنجا به شهادت رسيد و يك موقع هم موقعی بود كه ملت مسلمان ما براي خون‌خواهی از ظالمان كه خون حسين (ع) را در آنجا ریختند رفتند و يك كربلاي ديگر ساختند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهيد داريوش آزمان در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:
 
(لا تَحَسبنَ الذّين قَتَلوُ فِي سيَا الله اَموَاتَا بَل اَحيَاءَ عَندَربَهُم يَرزَقون)
 
 با درود و سلام بر منجي عالم بشريت و نائب برحقش امام خميني و با درود و سلام بر شهداي اسلام از صدر اسلام تا كربلا حسيني و از کربلای حسيني تا كربلاي خميني.

با درود و سلام بر خانواده شهدا خانواده اسرا خانواده مفقودين خانواده مجروحين و با درود سلام بر كليه رزمندگان و با سلام به پدر و مادر عزيز خودم.

پدر كه ندارم بلكه به برادر عزيزم و با درود سلام بر شما امت حزب‌الله جونقان و شما عزيزاني كه در پشت جنازه من حركت کرده‌اید و باکمال تشكر از شما امت حزب‌الله خيلي تشكر می‌کنم و اميدوارم كه شما كه در این راه آمديد ثواب خودتان را ببريد.

يك پيام هرچند كه قابل پيام رساندن به شما نيستم اما از شما می‌خواهم كه نماز بخوانيد، مسجد برويد و امام و رزمندگان را هم دعا كنيد.

من نمی‌خواهم شما درسی بدهم گر چه خسته هستيم، اما این كلمه را فراموش نكنيد، خدا هست و ياري كننده انسان‌های مؤمن است.

پيامبري وجود داشت كه پیام‌رسان خدا به مردم بود و اماماني وجود داشتند و دارند كه اول آن‌ها علي (ع) بود كه چند سال بعد از پيامبر صبر كرد و مصلحت اين بود كه او صبر كند و امام حسين (ع) قیام كرد اين مصلحت اسلام بود و امام حسين فرمود چه كشته شويد و بكشيد درراه خدا، شما پيروزيد.

همه امامان ما همین‌گونه بودند و اگر اسلام و قرآن و خدا نمی‌فرمود احتمال بود که امام زمان هم كشته شود و دين اسلام از بين برود.

ولي امام زمان امام بر حق ما در حال غيبت است و چون ظاهر نمی‌شود پس نائب او امام امت است. امامي كه دستور گرفته از امام زمان است.

امامي كه همه‌چیز را با امام زمان در ميان می‌گذارد و بعد به ما می‌گوید. پس بر شماست كه او را ياري كنيد و او را تنها نگذاريد. با آیه‌ای از قرآن كريم كه درباره خريدارجان ما و شماهاست به وصيت خودم پايان می‌دهم و امیدوارم كه از آن چيزي ياد بگيريد.

به نسل بعد از خودتان بگوئيد كه كربلا يه هنگام بود كه امام حسين (ع) در آنجا به شهادت رسيد و يك موقع هم موقعي بود كه ملت مسلمان ما براي خون‌خواهی از ظالمان كه خون حسين (ع) را در آنجا ریختند رفتند و يك كربلاي ديگر ساختند.

اگر نگویید به خدا قسم مسئوليد و در روز قيامت بايد جوابگو باشيد؛ و اما آيه: سوره توبه آيه (110) خداوند جان و مال اهل ايمان را به بهاي بهشت خريداري كرده است چه آن‌هایی كه درراه خدا كشته شوند و در ضميمه همين آیه دكتر بهشتي می‌گوید: بهشت را به بها دهند نه به بهانه.

يك وصيت ديگر به برادران و خواهران و مادرم كه در مرگ من تا می‌تواند گريه كنيد نه آن گریه‌ای كه دشمن را شاد كند بلكه گریه‌ای كه از روي خوشحالي باشد.

چون امانتي كه خدا به شما داده بود به او پس داديد و ان‌شاءالله كه با خلوص نيت باشد. من به كسي بدهكاري ندارم و طلبکارهایتان در محل خود محافظ خون حسین (ع) ويارانش باشيد.

اگر نمی‌توانید به جبهه‌ها بیایید و او را در اينجا ياري كنيد و در آنجا اگر به كسي بدي کرده‌ام مرا ببخشيد و از خواننده وصیت‌نامه تشكر می‌کنم و می‌خواهم او اين كلمات را با صداي بلند به گوش مردم برساند مردم جونقان و كساني كه مرا می‌شناختند بگو: خون ما را حفظ كنيد كه خون ما و خون حسين (ع) در یک‌راه بود و ان‌شاءالله ادامه‌دهندگان خون شهدا باشيد.
 
شهید داریوش آزمان در چهارم آبان 1345 در شهر جونقان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. پدرش عزیز الله و مادرش شوکت نام داشت. هفتم بهمن 1365 به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55160

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55160/خون-حفظ-كنيد-حسين-ع-یک-راه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir