کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلبه شهید داریوش آذريان:

باایمان و عشق الهي و محبت اهل‌بیت (س) زندگي كنيد

28 شهريور 1402 ساعت 0:20

اي بندگان خداي عزيز ، بدانيد كه زماني شما زندگي واقعي داريد كه باایمان و عشق الهي و محبت اهل‌بیت (س)زندگي كنيد و در صراط مستقيم قرار گیرید و در غير اين صورت هر نفس كشيدنتان خسارت بزرگي است بروجودتان.
 


به گزارش «جهانبین نیوز»، طلبه شهید داریوش آذريان در وصیت‌نامه خود اینگونه می‌نویسد:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم»

با سپاس خداوند عزيز و با درود نثار رسول اكرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و با سلام بر امام امت و با سلام بر تمام مؤمنين و با سلام بر پدر و مادر گرامي.
 
خداي شکر که به اين بنده حقیر توفیق داد که در اين لطف بزرگش وارد شوم و از كثافات خلاصي يابم و از آخرين حربه خود که جان دادن بود استفاده كنم و خود را از اين سرگرمي و غفلت دنیا خارج كنم.

اين بنده محجوب قابل وصيت كردن نيستم، اما ای بندگان خداي عزيز بدانيد كه زماني شما زندگي واقعي داريد كه باایمان و عشق الهي و محبت اهل‌بیت (س) زندگي كنيد و در صراط مستقيم قرار گيريد و در غير اين صورت هر نفس كشيدنتان خسارت بزرگي است بر وجودتان.
 
در همه موارد تا آخرين توان از امام امت اين نسيم رحمت الهي اطاعت كنيد و از تفرقه خودداري كنيد و از فرصت خوبي كه فراهم‌شده اگر توانستيد استفاده كنيد و اگر نتوانستيد سد راه اسلام هم نشويد.
 
در آخر از كساني كه من آن‌ها را آزرده‌ام و يا پشت سرشان غيبت کرده‌ام  می‌خواهم كه مرا ببخشند؛ و اگر كساني برمن حقي دارند حقشان راحلال كنند.
 
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار
 
داريوش آذريان


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55151

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55151/باایمان-عشق-الهي-محبت-اهل-بیت-س-زندگي-كنيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir