کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری خبرداد:

ارائه تسهیلات کالا کارت ۴ درصد از سوی بانک مهر ایران

22 شهريور 1402 ساعت 10:31

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین مزیت کالا کارت مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه حمایت از کالا در سایر بانک‌ها این است که تسهیلات طرح کالا کارت به صورت قرض‌الحسنه و تنها با ۴ درصد کارمزد سالانه است.



فرزاد قلمکاریان نژاد در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: کالا کارت مهر ایران یک طرح در جهت بهره‌مندی مشتریان بابت خرید اقساطی کالا است که توسط بانک مهر ایران و در راستای حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال و همچنین افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح کالاکارت مهر ایران کمک به افزایش میزان تولید و فروش تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات ایرانی و کمک به افزایش قدرت خرید مشتریان با استفاده از پرداخت اقساطی بهای کالا به جای خرید نقد است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مخاطبان طرح کالا کارت مهر ایران همه افرادی هستند که نیاز به خرید کالا و خدمات داشته و تمایل دارند به جای پرداخت بهای کالا به صورت یکجا، آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند لذا می‌توانند از کالا کارت بانک مهر ایران استفاده کنند.

قلمکاریان نژاد عنوان کرد: مهم‌ترین مزیت کالا کارت مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه حمایت از کالا در سایر بانک‌ها این است که تسهیلات طرح کالا کارت به صورت قرض‌الحسنه و تنها با ۴ درصد کارمزد سالانه است، همچنین خرید کالا و خدمات با بهای فروش نقدی در راستای حمایت از مصرف کننده و عدم نیاز به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات کالا کارت و دریافت وام فوری از دیگر مزایای این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقساط طرح کالا کارت مهر ایران در پنج مرحله ۶ ماهه، ۹ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه به متقاضیان پرداخت می‌شود و در صورت استفاده از طرح کالا کارت امتیازی یا حمایتی، امکان افزایش تعداد اقساط وجود دارد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری درخصوص انواع کالا کارت اضافه کرد: کالا کارت امتیازی (اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه)، کالا کارت حمایتی (اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه)، کالا کارت صفر درصد (۵ تا ۱۵ ماهه) و کالا کارت رأسی ازجمله این موارد هستند.

قلمکاریان نژاد در توضیح کالا کارت امتیازی (اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه) بیان کرد: در صورتی که مشتری تمایل به افزایش مبلغ و مدت بازپرداخت و تعدیل مبلغ اقساط را داشته و نزد بانک مهر ایران، دارای امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نشده نیز باشد، می‌تواند به جای تسهیلات امتیازی براساس معدل سپرده خود، از مبلغ و مدت بازپرداخت بیشتری برای کالا کارت انتخابی بهره‌مند شود.

وی تاکید کرد: در کالا کارت حمایتی (اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه) مشتری در صورت تمایل به افزایش میزان مبلغ و مدت بازپرداخت و تعدیل مبلغ اقساط کالا کارت، می‌تواند با تودیع مبلغی در صندوق اجتماعی بانک به مدت دلخواه، از مدت بازپرداخت بیشتری متناسب مدت تودیع انتخابی برای کالا کارت مدنظر بهره‌مند شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کالا کارت رأسی در راستای توسعه خدمات بانکی و گسترش زنجیره مشتریان طرح کالا کارت و همچنین جذب زنجیره تأمین در بخش کشاورزی و دامپروری، طرح کالا کارت راسی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شد.

قلمکاریان نژاد افزود: در این طرح شرایط و توان مالی بازپرداخت مشتریان خاص جامعه هدف که امکان پرداخت اقساط را ندارند در نظر گرفته شده و طرح برای بازپرداخت براساس درآمد فصلی مشتریان متناسب سازی شده است.

وی یادآور شد: مخاطبین طرح کالا کارت راسی کشاورزان و دامداران به عنوان مشتریان متقاضی دریافت کالا کارت و فروشندگان ارائه دهنده نهاده‌ها، ماشین آلات و ابزار، کودها و سم و سایر خدمات حوزه کشاورزی و دامپروری هستند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حوزه‌های فعالیت فروشگاه‌های ارائه دهنده کالا و خدمات طرف قرارداد با بانک مهر ایران شامل فروشگاه‌های کالای لوازم خانگی و آشپزخانه، کالا فرش، مبلمان و دکوراسیون، کالا دیجیتال، کالای آرایشی و بهداشتی، کالای آموزشی، لوازم التحریر و هنر، کالای کودک و سیسمونی، کالای ورزش و لوازم سفر، خدمات درمانی، آموزشی، حقوقی، کامپیوتری، ساختمانی و… است.

قلمکاریان نژاد افزود: نحوه دریافت و استفاده از کالا کارت مهر ایران به ترتیب شامل مشاهده لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد در وب سایت بانک و یا نرم‌افزار همراه بانک مهر ایران، افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه بانک مهریران یا حضوری از طریق مراجعه به شعب بانک، درخواست تسهیلات غیرحضوری از طریق همراه بانک مهریران یا حضوری از طریق مراجعه به شعب بانک، تکمیل پرونده تسهیلاتی و دریافت تسهیلات کالاکارت، مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالا کارت و خرید به صورت حضوری یا خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد و پرداخت اقساط یک ماه پس از تاریخ واریز تسهیلات کالاکارت است.

انتهای خبر/۱۰۳۱ ج
 


کد مطلب: 55117

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55117/ارائه-تسهیلات-کالا-کارت-۴-درصد-سوی-بانک-مهر-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir