کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در طرح نهضت ملی مسکن:

میزان و زمان واریز وجه، ملاک رتبه‌بندی متقاضیان واحد مسکونی است

18 شهريور 1402 ساعت 13:42

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان مسکن بعد از اینکه عملیات اجرایی واحدهای مسکونی به 70 درصد پیشرفت فیزیکی می‌رسد، براساس میزان و زمان واریز وجه رتبه‌بندی می‌شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی مقصودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: عملیات احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن بعد از تامین زمین، انتخاب سازنده و در شهرهای کوچک واگذاری به گروه‌های ساخت، آغاز شد.

وی افزود: فرایند ساخت و ساز در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری، چه پروژه‌های انبوه‌ساز و چه گروه‌های ساخت، آغاز شده و با تصمیمات اخیر شورای عالی مسکن سرعت اجرای آن‌ها بیشتر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متقاضیان مسکن بعد از اینکه عملیات اجرایی واحدهای مسکونی به 70 درصد پیشرفت فیزیکی می‌رسد، براساس میزان واریز و زمان واریز وجه رتبه‌بندی می‌شوند.

مقصودی عنوان کرد: متقاضیان مسکن به ازای یک میلیون تومان در روز یک امتیاز کسب می‌کنند و می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ای که عملیات ثبت نام خود را انجام دادند، امتیاز خود را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان کار براساس امتیاز نهایی، متقاضی مجاز به انتخاب واحد مسکونی است و اینکه متقاضیانی که امتیاز بالاتری دارند می‌توانند واحد بزرگتری انتخاب کنند نیز قطعی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر در مواردی امتیاز دو متقاضی یکی شود از امکان قرعه‌کشی استفاده خواهد شد.

مقصودی بیان کرد: پروژه‌هایی که از سال‌های گذشته آغاز شده‌اند بین 80 تا 100 مترمربع زیربنا دارند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 55077

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55077/میزان-زمان-واریز-وجه-ملاک-رتبه-بندی-متقاضیان-واحد-مسکونی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir