کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر چهارمین سوگواره شعر و نوحه «بر شانه‌های نی» خبر داد:

برگزاری آیین اختتامیه سوگواره شعر بر شانه‌های نی

18 شهريور 1402 ساعت 12:16

دبیر چهارمین سوگواره شعر و نوحه «بر شانه‌های نی» گفت: چهارمین سوگواره استانی شعر عاشورایی با عنوان «بر شانه‌های نی» یکشنبه 19 شهریور با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در فرخشهر به کار خود پایان می‌دهد.


وحید برزگر در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: چهارمین سوگواره استانی شعر عاشورایی با عنوان «بر شانه‌های نی» یکشنبه 19 شهریور با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در فرخشهر به کار خود پایان می‌دهد.

وی افزود: سوگواره برشانه‌های نی در استان چهارمحال و بختیاری و بین شاعران استان شناخته شده است و دوره چهارم این سوگواره با همت حوزه هنری و هیات شیفتگان وصل امسال نیز برگزار شد.

دبیر چهارمین سوگواره شعر و نوحه «بر شانه‌های نی» ادامه داد: در این دوره از سوگواره 60 اثر از هنرمندان شاعر چهارمحال و بختیاری در بخش شعر کلاسیک و نوحه شرکت داشتند که یکشنبه 19 شهریور برگزیدگان این رویداد معرفی خواهند شد.

برزگر عنوان کرد: بهترین آثار این سوگواره  در مجموعه‌ای با همین عنوان به زودی از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به چاپ خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه 19 شهریور ساعت 16:30 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو واقع در فرخشهر، خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 55072

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55072/برگزاری-آیین-اختتامیه-سوگواره-شعر-شانه-های-نی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir