کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

آب شرب شهرک صعتی شهرکرد تامین شد

8 شهريور 1402 ساعت 8:35

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد با انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب استان و آب غیرشرب مختص صنعت از طریق پساب بهرام آباد و انتقال آب بن به بروجن تامین می‌شود.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محمدکاظم منزوی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات تکلیفی از سوی بانک‌های عامل استان یکی از دغدغه‌ها در استان بود و برنامه‌ریزی شد تا همه تسهیلات تکلیفی بانک‌ها پرداخت شود.

وی افزود: برخی از بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود برخی مشکلات نتوانستند ۱۰۰ درصد تسهیلات بانکی که برعهده آنان بود را به مجموعه صنعت استان تزریق کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برخی از این مشکلات که در پرداخت تسهیلات بانکی ایجاد شد به سیاست‌های دولت بازمی‌گردد.

منزوی با ابراز امیدواری از اینکه امسال منطقه فناوران 2 در شهرکرد راه‌اندازی شود و صنایع مزاحم و برخی اصناف بتوانند در این منطقه مستقر شوند، عنوان کرد: از شهرداری‌ها خواسته شد تا مدیریت شهرک‌های صنفی را برعهده بگیرند.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در دستورکار مجموعه اقتصادی استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد با انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب استان و آب غیرشرب مختص صنعت از طریق پساب بهرام آباد و انتقال آب بن به بروجن تامین می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 54977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54977/آب-شرب-شهرک-صعتی-شهرکرد-تامین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir