کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی منجر به امیدآفرینی در بین مردم می‌شود

30 مرداد 1402 ساعت 11:05

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر چه در راستای تبیین و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم اقدام شود منجر به امیدآفرینی بین آن‌ها می‌شود، این مهم در راستای جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند.


به گزارش جهانبین نیوز، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و هفده شهریور در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خاص و ویژه‌ای که قرار است به مناسبت ایام پیش رو به صورت همزمان در استان برگزار شود، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ساعت چهار بعد از ظهر دوم شهریورماه است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم فراهم شود تا مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان حضور پرشور در آیین غبارروبی گلزار شهدا داشته باشند، همچنین از مردم نیز تقاضا می‌شود جهت ارج نهادن به مقام شهدا حاضر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه‌هایی که پیش‌بینی شده است در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شود در راستای امیدآفرینی برای مردم است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم را بیان کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر چه در راستای تبیین و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم اقدام شود منجر به امیدآفرینی بین آن‌ها می‌شود، این مهم در راستای جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: ستاد اربعین سرور و سالار شهیدان مدت‌ها است که در چهارمحال و بختیاری فعال شده است، همه تمهیدات لازم برای حضور زوار حضرت اباعبدالله حسین (ع) در عتاب عالیات اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اعزام زوار به عتبات عالیات اقداماتی جهت گرامیداشت اربعین حسینی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌‎شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اطلاع‌رسانی درخصوص ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بسیار خوب بود که باعث مشارکت گسترده متقاضیان در این انتخابات شد، 682 نفر از اقشار مختلف در این انتخابات ثبت نام کردند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54902

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54902/بیان-دستاوردهای-جمهوری-اسلامی-منجر-امیدآفرینی-بین-مردم-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir