کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری:

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

29 مرداد 1402 ساعت 9:44

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 140 شرکت‌کننده در قالب 30 تیم از یکم تا چهارم شهریورماه در این استان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار «جهانبین نیوز»، یاسر بیاتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 140 شرکت‌کننده در قالب 30 تیم در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم‌افزار تلفن همراه در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال اول هشت تیم، سال دوم 12 تیم، سال سوم 15 تیم و سال چهارم 20 تیم در این رویداد شرکت کردند افزود: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری است.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تیم‌ها از ساعت 9 صبح روز یکم شهریور در محل رویداد در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد حاضر شده و بعد از طی مراحل پذیرش ساعت 10 صبح رویداد آغاز و شرکت‌کنندگان وارد قرنطینه 48 ساعته می‌شوند.

بیاتی گفت: رقابت تیم‌ها در ساعت 10 صبح سوم شهریور پایان می‌یابد و اختتامیه بعد از ظهر روز چهارم شهریور همراه با همایش گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود و در این برنامه از برترین‌های رویداد تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه جوایز تیم‌های اول در هر بخش 10 میلیون تومان، تیم‌های دوم 7 میلیون تومان و تیم‌های سوم 5 میلیون تومان است افزود: برترین‌ها جهت حضور در رویداد کشوری در آذرماه معرفی می‌شوند و با گذراندن کلاس‌های آموزشی طی این مدت آمادگی لازم را کسب می‌کنند.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سال گذشته در بخش پویانمایی رتبه هشت، نرم افزار تلفن همراه رتبه 12 و بازی 21 کشوری را کسب کردیم و این درحالی است که امکانات تیم‌های اعزامی از این استان بسیار محدود است.

بیاتی تاکید کرد: شرکت‌کنندگان برای حضور در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج محدودیت سنی ندارند و امسال از 12 تا 55 سال شرکت‌کننده داریم، این درحالی است که یک تیم به‌صورت خانوادگی برای حضور در رویداد اعلام آمادگی کرده است.

وی اذعان کرد: 50 درصد شرکت‌کنندگان خانم و 50 درصد دیگر آقا هستند و رویداد با محوریت فضای مجازی و همکاری استانداری، شهرداری شهرکرد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه آزاد و بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 54887

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54887/پنجمین-رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir