کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

معرفی بیش از ۲ هزار نفر برای گزینش نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی

25 مرداد 1402 ساعت 12:16

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند گزینش نیروهای شاغل در مراکز و مدارس غیردولتی استان با حضور 2 هزار و 569 داوطلب آغاز شد.


به گزارش جهانبین نیوز، علی اکبر آمیغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای تامین مربیان، دبیران و آموزگاران مدارس غیر دولتی شامل مراکز کودکستان‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، دوره ابتدایی و مقطع متوسطه؛ فرایند گزینش، تحقیقات و مصاحبه‌ معرفی‌شدگان این حوزه‌ها از 24مردادماه آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فرایند گزینش در دبیرستان فجراسلام شهرکرد  با حضور 2 هزار و 569 نفر شامل 734 نفر نیروهای جدید در حال انجام است و 10 گروه وظیفه انجام فرایند گزینش، بررسی، تحقیقات و مصاحبه‌ معرفی‌شدگان را بر عهده دارند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از گزینش نیروها، افرادی که صلاحیتشان محرز شده باشد، مجوز لازم جهت حضور در مراکز غیردولتی را خواهند داشت.

آمیغی عنوان کرد: یک نیروی فرهنگی باید تمامی شرایط و خصوصیات معلمی از جمله ظواهر شرعی، پوشش و مسائل اعتقادی را داشته باشد، چراکه کوچک‌ترین رفتار و کردارش در تربیت نسل فردا تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، سه بُعد اعتقادی، اخلاقی و سیاسی در پرونده‌ معرفی‌شدگان مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی که صلاحیتشان محرز شود، مجوز گزینش برای حضور در مراکز را خواهند داشت.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به مراحل انجام فرایند گزینش در نیروهای غیردولتی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول برای متقاضیان، پرونده تشکیل می‌شود و پس از آن، موضوع تحقیقات محلی و استعلام از مراکز سه‌گانه همراه با انجام مصاحبه تخصصی انجام می‌شود و در نهایت، رای مربوطه برای معرفی‌شدگان بر روی پرونده آن‌ها صادر و درج می‌شود.

آمیغی با ابراز خرسندی از اینکه فرایند گزینش بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام می‌شود اضافه کرد: بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در حوزه گزینش یکی از مهم‌ترین اهداف، استخراج بهترین افراد به عنوان معلمان در تراز انقلاب اسلامی است چراکه بر اساس این معلم، دانش‌آموزی متدین و بر مبنای حیات طیبه سند تحول بنیادین تربیت خواهد شد.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54863

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54863/معرفی-بیش-۲-هزار-نفر-گزینش-نیروهای-شاغل-مدارس-مراکز-غیردولتی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir