کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش ثبت نام بیش از ۷۰۰ داوطلب چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی

24 مرداد 1402 ساعت 6:47

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند.


به گزارش «جهانبین نیوز» محسن حسین میرزایی اظهار کرد: نزدیک به ۶۰ نفر از ثبت نام کنندگان بین ۳۰ تا ۴۵ سال سن دارند وجوان‌ها در این دوره از انتخابات حضور پر شوری داشتند.

وی تصریح کرد: بیشتر ثبت نامی از حوزه انتخابی شهرستان‌های شهرکرد بن و سامان و کمترین ثبت نامی‌ها از حوزه انتخابی بروجن است.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه  از این تعداد ۱۱ درصد سهم بانوان و ۸۹ درصد سهم آقایان است بیان داشت: از مجموع داوطلبان ۶۸ درصد کارشناسی ارشد (فوق‌لیسانس)، ۱۳ درصد کارشناسی (لیسانس)،۱۶ درصد دکتری و سه درصد دارای مدرک حوزوی هستند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ نفر از مدیرانی که در مهلت زمانی مقرر استعفا داده بودند موفق به ثبت نام شدند و ۱۸ درصد از ثبت نام کنندگان سابقه ایثارگری دارند.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ تا ۲۲ مرداد به مدت هفته انجام شد، افزود: کسانی که موفق به پیش‌ثبت‌نام شده‌اند از ۲۷ مهرماه امسال به‌مدت یک هفته در صورت احراز شرایط لازم می‌توانند برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نهایی کنند.

وی یادآور شد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54840

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54840/پیش-ثبت-نام-بیش-۷۰۰-داوطلب-چهارمحال-بختیاری-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir