کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد:

۲۲۲ نفر در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان پیش ثبت نام کرد

23 مرداد 1402 ساعت 10:22

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ۲۲۲ نفر داوطلب در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۱۴۰۲ پیش ثبت نام کرده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز، بهادر عبدالغنی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد، ضمن تقدیر از مشارکت و حضور پرشور داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم، در فضای رقابتی، با امنیت کامل و مشارکت حداکثری سرلوحه برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه است که همواره در تلاشیم با شفافیت، صداقت و روشنگری در راستای مشارکت حداکثری تمامی اقشار جامعه در انتخابات آتی گام برداریم.

وی افزود: همزمان با شروع پیش ثبت نام از تاریخ 16 مردادماه 1402 تا روز دوشنبه 22 مرداد راس ساعت ۱۸ که پایان مدت زمان پیش ثبت نام بود، مطابق با آمار استخراج شده از سامانه جامع انتخابات تعداد ۲۲۲ نفر داوطلب در سامانه، پیش ثبت نام نموده که از این تعداد ۱۷6 نفر مرد و۴۶ نفر زن بودند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به رده سنی داوطلبین که در انتخابات سال 1402 پیش ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد 34 نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶۴ نفر بین ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۲ نفر بین۴۰ تا ۴۵ سال، ۲۷ نفر بین ۴۵ تا ۵۰ سال، ۲۶ نفر بین ۵0 تا ۵۵ سال، ۲۲نفر بین ۵۵ تا ۶۰سال، ۴ نفر بین۶۰ تا ۶۵ سال، دو نفر بین ۶۵ تا۷۰ سال و یک نفر بین ۷۰ تا ۷۵ سال سن داشت.

عبدالغنی درخصوص تحصیلات داوطلبان انتخابات که در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان پیش ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد 41  نفر دکتری، ۱۵۲نفر کارشناسی ارشد، سه نفر حوزوی و۲۶ نفر کارشناسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از داوطلبین ثبت نام شده در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان تعداد ۳۹ نفر سابقه ایثارگری دارند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 54833

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54833/۲۲۲-نفر-حوزه-انتخابیه-شهرکرد-بن-سامان-پیش-ثبت-نام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir