کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید ناصر احمدی:

اگر می‌خواهید سعادتمند گردید پای خود را در جاده و دنبال راهنما بگذارید

26 تير 1403 ساعت 0:05

اگر می‌خواهید سعادتمند گردید و در دودنیا سربلند و روی سفید پیش خداوند و پیامبران و امامان و شهدا باشید حتماً حتماً پای خود را در جاده و دنبال راهنما نه جلو و نه بسیار عقب، نه تند روید و نه آهسته و چشمانتان و گوش‌هایتان فقط و فقط متوجه سر قافله دار، وگرنه به بیراهه خواهید رفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید ناصر احمدی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم رب الشهدا وصالحین

ای مردم خواب و غافل نباشید هنگام تنهایی جان دادن و تنهایی در قبر و روز قیامت که هیچ‌کس ذره‌ای نتواند کمک کند و فراری است پدر از فرزند و فرزند از پدر، هر کس محتاج یک فعل صالح و عبادت است و به‌اندازهٔ ذره‌ای عمل بد و خوب نوشته و خوانده خواهد شد آخر کار.

با درود و سلام و تعظیم و سجده پاکان و مخلصان زمان‌های گذشته و حال و بعد به پیشگاه پرعظمت و کبریائی  جل‌جلاله، خالق هستی، نگه‌دارنده هستی و رزاق هستی، مالک هستی و مالک روز جزا و قیامت، خداوند بخشنده و مهربان و انتقام گیرنده تمام مظلومان از تمام  ستمگران و صاحب و اختیاردار بهشت و جهنم.

با درود و سلام گرم و محترم بر 12 امام معصوم و حضرت زهرا (س) سید النساء العالمین و اولین امام و جانشین و وحی پیامبر و وارث تمام پیامبران و ولی خداوند بر مردم، یاور مظلومان تاریخ و خصم ستمگران تاریخ، آن‌کسی که در خانه خداوند (کعبه) به دنیا آمد و در خانه خداوند (مسجد کوفه) از دنیا رفت.

اولین مرد که به پیامبر ایمان آورد و به‌جای پیامبر در بستر شهادت خوابید و قلعه گشای خیبر و انتخاب روز غدیر آن‌کسی که 25 سال از ظلم منافقین خانه‌نشین ماند. استخوان در گلو و خار در چشم  و حدود 5 سال حکومت عدل الهی را بر پا نمود و عاقبت مسلمانان سست‌عقیده  ، پیمان‌شکن و حریص دنیا توسط فریب‌کاران قرآن که به نوک نیزه نتوانستند حکومت را قبول کنند. حاکمی که کفش خود وصله می‌کرد و روشنایی شمع بیت‌المال در کار شخصی استفاده نمی‌کرد.

عاقبت آن مردم با فریب حکومت و آتش‌بس و صلح و جنگ بس است حکومت از ناطق قرآن و ولی خداوند و جانشین پیامبر گرفته و تحویل نماینده شیطان لعین و رجیم و ناطق ظلم بیداد و جانشین فرعون نمرود و قارون دادند. این به‌ظاهر مسلمانان حکومت را از حضرت علی (ع) گرفته و به معاویه لعنت الله دادند.

با درود و سلام از صمیم قلب بر امام زمان ولی‌عصر خلیفه‌الله العالمین یعنی حضرت مهدی (ع) امام دوازده، جانشین تمام پیامبران و امامان و غایب ازنظرها که البته افراد خاص و ساخته‌شده تمام‌عیار می‌بینند و فرمانده تمام رزمندگان حق علیه باطل در تمام جبهه‌های  دنیا یاور مظلومان  و مؤمنین حقیقی.

با درود و سلام  بر ولایت‌فقیه  استمراردهنده راه پیامبران و امامان اولیاءالله از اولین 4 نایب خاص و تمام نایبان  زمان و اکنون نایب بر حق وحی و موفق و بت‌شکن امام امت خمینی روح‌الله و تمام خدمتگزاران صدیق به اسلام و مردم.

خداوندا چطور می‌توانم شکر این نعمت بزرگ که به من ارزانی نموده‌ای بجای آورم، هرگز نمی‌توانم ذره‌ای از ذرات  این نعمت سایه حکومت اسلامی و ولایت‌فقیه که با ریخته شدن خون هزاران مردان پاک و مؤمن و مخلص و شجاع چه روحانی و دانش جو و کارگر و کشاورز همه که امروز ما با آسایش و شرف و احترام زندگی می‌کنیم.

خدا را شکر که در این زمان زنده‌ام و به حد تکلیفم و قدرت حرکت کردن دارم تا بتوانم به‌فرمان امام برعلیه خصم چه کفار و چه منافق داخلی و خارجی حرکت کنم؛ و بجنگم  برای دفاع از اسلام و مردم مظلوم و به چه نام خوبی و چه سعادتی نصیبم گردیده که باعث افتخار هردو عالم برای خودم و خانواده‌ام و فامیل‌هایم و رزمندهٔ اسلام و مدافع اسلام، سرباز امام زمان، مقلد روح‌الله در جمع حزب‌الله. 

آری آفرین بر تو پدر و مادرم که با زحمات طاقت‌فرسای کارگری و قناعت، چنان فرزندی را در دامن‌پاک و پرمهر و محبت و شیر پاک و پرورشتان بزرگ کردید و تحویل اسلام نمودید. امیدوارم که موقع مرگتان و در قبرتان و روز قیامتتان مولای متقیان حضرت علی (ع) به داد تو پدر مهربان برسد و حضرت زهرا (س) به داد توی مادر پرمهر و محبت و روشن‌دل آگاه برسد و خوشحالتان کنند. آری من پا در راهی گذاشتم که علی‌اکبر امام حسین (ع) گذاشت و فرزند امام خمینی و دیگر علمای دین گذاشتند.

خوب راهی پیدا کردم افتخار هر دودنیاست و شما پدر و مادرم و فامیلم و برادرانم و خواهرانم در نظر مردم مؤمن و مسلمان و حقیقت‌خواه سربلند و محترم و مورد لطف هستید و در برابر افراد کفار و منافق هم چون خواری در چشم آنان که نمی‌خواهند شمارا ببیند. شما همیشه خوشحال و روحیه دار و مبارز باشید که اصحاب خداوند پیروز و اصحاب شیطان ذلیل و نابودند. اگر من شهید شدم، پیروز شدم چون پیروزی را خون می‌آورد، همان‌طوری که امام حسین (ع) با خون 72 تن آورد که تا قیامت پایگاه اسلام و جلب مردم هستند.

اگر من شهید شدم قبرم در گلستان شهدا تا قیامت پایگاه اسلام و وحدت مسلمین و خنثی‌کننده توطئه مکاران منافق از خدا دور است. از شماها چه خانواده‌ام و چه فامیلم و مردم به‌راستی مسلمان و نصیحت می‌کنم،  اگر می‌خواهید سعادتمند گردید و در دودنیا سربلند و روی سفید پیش خداوند و پیامبران و امامان و شهدا باشید حتماً حتماً پای خود را در جاده و دنبال راهنما نه جلو و نه بسیار عقب، نه تند روید و نه آهسته و چشمانتان و گوش‌هایتان فقط و فقط متوجه سر قافله دار، وگرنه به بیراهه خواهید رفت.

توسط فریب‌کاران به طمع دنیا و دروغ‌هایشان آخر شماها را در وسط بیابان و در گمراهی سنگلاخ‌ها و خوارها و کم‌کم شب تار و حمله گرگان و دزدان و هرگز به قافله نخواهید رسید. جاده‌ای مثال زدم قانون اسلام باور کردن اصول دین و عمل کردن فروع دین و مسلمان باید اصول و فروع دینش را بداند، سؤال کند از علما و عمل کند. اگر واقعاً خواستید تنبلی و سستی وبی حالی را از خود دورکنید و  دیو شرق و ترس خداوند را در دل‌زده کرد.

عمل به فروع دین بسیار آسان است بلکه به مستحبات هم  می‌پردازد و روزبه‌روز موفق‌تر خواهی شد؛ اما اگر نخواستی وبی توجهی و سستی به مسائل دین کردید کاه برایتان به‌مانند کوه می‌شود و بعد از چند سالی هم‌دست خالی از دنیا می‌روید.

و اما سر قافله که مثال زدم رهبر است پیامش را از رادیو و تلویزیون و کتاب‌ها و اشعار که روی دیوارها است گوش کنید و به حرف‌ها و نق زدن‌های منافقین و افراد ناآگاه و دنیاپرست و حسود و متکبر و به‌طورکلی گوش ندهید؛ و با اخم روی آن‌ها را از خود دورکنید که این‌ها نوکران شیطان‌اند می‌خواهند دل شمارا سرد و جلوی فعالیتتان را بگیرند و این‌ها غیر سخنان ناامیدی و یاس و بیچارگی و ذلیلی چیز دیگری ندارند کاری هم نمی‌توانند بکنند.  از اول دنیا پیروان پیامبران و امامان و علما پیروز بوده‌اند و تا آخر هم همین‌طور است.

وصیت‌نامه من تمام شد و اگر شهید شدم که راه صدساله را یک‌شبه پیموده‌ام خوشحالم و اگر زنده برگشتم تا آخر عمر در میان حزب ا... خواهم ماند و این‌قدر جبهه می‌روم و داخل کشور با منافقین مبارزه خواهم کرد تا شهید شوم چون بیدار شدم و راه را از چاه، دوست و دشمن، سعادت و شقاوت را شناختم، به بهشت جهنم و قیامت یقین پیدا کردم، وصیت من را برای همه بخوانید که نگویند ناآگاه، بلکه آگاهانه این راه را رفتم.

مورخ 15/2/66

ناصر احمدی فرزند احمد آقا احمدی

انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 54795

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54795/اگر-می-خواهید-سعادتمند-گردید-پای-خود-جاده-دنبال-راهنما-بگذارید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir