کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری

18 مرداد 1402 ساعت 14:55

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بیکاری در این استان روند کاهشی پیدا کرده و استان از رتبه دوم بیکاری به رتبه نهم ارتقا پیدا کرد، این مهم باید به اطلاع مردم رسیده شود.


به گزارش جهانبین نیوز، غلامعلی حیدری ظهر امروز در آیین روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خبرنگاران وارد سنگر اندیشه شدند تا از خدمات نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: حضور خبرنگاران عامل پبشرفت و تعالی جامعه است آن هم در روزگاری که بدخواهان درصدد هستند حقیقت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران را خلاف واقع نشان دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این شرایط این خبرنگاران هستند که در برابر تحریفات و دروغ‌پراکنی‌ها ایستاده‌اند.

حیدری عنوان کرد: در روز خبرنگار باید مجالی برای تقدیر از عملکرد خبرنگاران وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پرچمداران جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خبرنگاران هستند، خبرنگاران صادقانه موارد و مشکلات را منتقل می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلام باید از طریق خبرنگاران برای مردم مطرح شود.

حیدری بیان کرد: یکی از این دستاوردها نرخ بیکاری است که در چهارمحال و بختیاری روند کاهشی پیدا کرده و استان از رتبه دوم بیکاری به رتبه نهم ارتقا پیدا کرد، این مهم باید به اطلاع مردم رسیده شود.

وی تاکید کرد: برای مردم امیدآفرینی کنیم و با وحدت و انسجام خدمت‌گذار مردم باشیم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 54793

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54793/کاهش-نرخ-بیکاری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir