کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

سهم قابل توجه استفاده از تلفن همراه در وقوع تصادفات در چهارمحال و بختیاری

9 مرداد 1402 ساعت 13:26

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از تلفن همراه در میان سایر عوامل وقوع تصادفات در این استان، سهم بیشتری دارد.


ایرج حسین‌پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در طول روز شاهد تصادفات زیادی هستیم که ناشی از عدم رعایت فاصله مناسب با وسیله نقلیه جلویی است.

وی تصریح کرد: نتیجه این تصادفات وارد شدن خسارات قابل ملاحظه مالی است که بیشتر به وسیله نقلیه‌ای که فاصله استاندارد را رعایت نکرده است وارد می‌شود.

حسین‌پور بیان داشت: این تصادفات مربوط به رانندگانی است که توجهی به ترافیک نداشته و در واقع عجول هستند، همچنین از بوق و چراغ در موقع مناسب استفاده نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صحبت با سرنشینان و استفاده از تلفن همراه از دیگر علل وقوع تصادفات اینچنینی هستند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تلفن همراه در میان سایر عوامل وقوع تصادفات جلو به عقب سهم بیشتری دارد یادآور شد: رانندگان باید توجه داشته باشند که نباید رانندگی را یک موضوع روزمره بدانند.

حسین‌پور افزود: هم‌استانی‌ها به ترمز زیاد اعتماد نکنند چراکه در فصل تابستان و ظهرها که آسفالت گرم است ممکن است سیستم بازدارنده ترمز به درستی عمل نکند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 54710

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54710/سهم-قابل-توجه-استفاده-تلفن-همراه-وقوع-تصادفات-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir