:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - دستاورد‌های نظام و ریشه مشکلات باید در جامعه تبیین شوند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه و دانشگاه:

دستاورد‌های نظام و ریشه مشکلات باید در جامعه تبیین شوند

19 تير 1402 ساعت 15:41

استاد حوزه و دانشگاه جهاد تبیین سخت را سخت و بی‌احترامی به نظام را آسان دانست و گفت: تبیین دستاوردها و تبیین ریشه مشکلات در جامعه واجب است؛ تورم، فساد، بیکاری و... در جامعه هست اما باید بدانیم ریشه این مشکلات چیست؛ به دولت پیشنهاد بدهیم و آن‌ها را از مسئولان مطالبه کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز  حجت‌الاسلام محمدحسین راجی امروز دوشنبه در دوره توانمندسازی شبکه آموزش قرآن استان چهارمحال و بختیاری که با حضور 400 نفر در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است، گفت: رهبر معظم انقلاب از یک سال و ۱۰ ماه پیش در سخنرانی‌ها به جهاد تبیین اشاره کردند و به عنوان یک فریضه قطعی توصیه کردند مردم حتما آن را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه فتنه سال گذشته به واسطه نقاط ضعف نبود بلکه به دلیل نقاط قوت رخ داد، افزود: جمهوری اسلامی در حوزه آزادی و زن دست برتر جهان را در کشور دارد و هیج کشوری به اندازه کشور ما به زنانش اهمیت نمی‌دهد.

راجی با اشاره به اینکه ایران در برابری حقوق زن و مرد رتبه یک جهان را دارد، بیان کرد: فتنه سال ۱۴۰۱ به این دلیل اتفاق افتاد که ما این نقاط قوت را در جامعه تبیین نکردیم در صورتی که جهاد تبیین فوری‌ترین جهاد است.

وی با تشریح موضوع تبیین، تصریح کرد: اصول و مبانی نظام و اسلام و انقلاب یکی از مواردی است که باید به خوبی و در راس امور در جامعه تبیین کرد و شبهات مطرح شده در جامعه که ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان شناسایی شدند، برطرف شوند.

راجی با اشاره به اینکه مقابله با بزک پهلوی مهم‌ترین ابزار دشمن برای جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: دشمن در تلاش است به مردم بگوید با انقلاب اسلامی از بهشت به اعماق جهنم پرتاب شدید و این به دلیل وجود ضعف شدید در تبیین وضعیت پهلوی برای نوجوان و جوانان است.

وی ادامه داد: نباید در ذهن جوانان ما اینگونه تلقی شود که پهلوی خادم مردم بود بلکه این گروه جز خیانت به مردم کاری نکردند.

راجی در ادامه اظهار داشت: در مسئله تبیین باید جایگاه و شخصیت رهبر معظم انقلاب برای مردم بیان شود و چون در این زمینه ضعیف عمل کردیم هم‌اکنون جایگاه جلاد و شهید عوض شده است و دشمن اجازه نمی‌دهد تصویر روشن و دستاوردهای این انقلاب به مردم نشان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با فریب بازماندگی نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل می‌کند لذا باید تفکر انقلابی را تقویت کنیم و امید به زندگی را در مردم افزایش دهیم.

راجی جهاد تبیین سخت را سخت و بی‌احترامی به نظام را آسان دانست و گفت: تبیین دستاوردها و تبیین ریشه مشکلات در جامعه واجب است؛  تورم، فساد، بیکاری و... در جامعه هست اما باید بدانیم ریشه این مشکلات چیست؛ به دولت پیشنهاد بدهیم و آن‌ها را از مسئولان مطالبه کنیم.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54511

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54511/دستاورد-های-نظام-ریشه-مشکلات-باید-جامعه-تبیین-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir