کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دشمنان با هدف قرار دادن حجاب زنان به دنبال ترویج بی‌بندوباری هستند

19 تير 1402 ساعت 11:40

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان با هدف قرار دادن حجاب زنان به دنبال ترویج بی‌بندوباری و فساد هستند تا از این راه بتوانند به اهداف شوم خود برسند.


به گزارش جهانبین نیوز غلامعلی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به گفته امام راحل مسئله حجاب مسؤولیت شرعی و اجتماعی است.

وی افزود: دشمنان با هدف قرار دادن حجاب زنان به دنبال ترویج بی‌بندوباری و فساد هستند تا از این راه بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حوزه حجاب باید کار اقناعی و توجیهی انجام شود و معلمان، تریبون‌داران و… در زمینه فرهنگ‌سازی مسئول هستند.

حیدری عنوان کرد: هر کسی در حوزه حجاب و عفاف وظیفه‌ای دارد و هر کس به وظیفه خود به خوبی عمل کند مشکلات در این خصوص کمتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با نقشه از پیش تعیین شده وارد عمل شده و باید برای مقابله با این هجمه نقشه راه و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: درصد بالایی از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی قابل پیشگیری است و باید برای مقابله با آن‌ها اقدامات فرهنگی و اجتماعی لازم انجام شود.

حیدری بیان کرد: دستورالعمل کوتاه مدت در سطح کلان کشور پیرامون عفاف و حجاب مطرح که به استان‌ها ابلاغ شده است در همین راستا فرمانداران باید ستادهای عفاف و حجاب را در شهرستان‌های خود تشکیل دهند.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه هوای چهارمحال و بختیاری خنک است امکان دارد در تابستان امسال شاهد حضور گسترده گردشگران به استان باشیم، باید برای این مهم برنامه‌ریزی شود و دستگاه‌های متولی با احساس مسئولیت نسبت به این قضیه ورود کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تذکر لسانی بسیار مهم است و این موضوع ابلاغ شده است که با حضور نیروی انتظامی و حتی قاضی، امر تذکر لسانی در سطح شهر انجام شود.

حیدری اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان‌ها تاثیرپذیری کمتری از مسائلی همچون کشف حجاب و آسیب‌های اجتماعی دارد، مردم این استان به اصول ایرانی و اسلامی پایبند هستند و باید تلاش کنیم شرایط اجرای دستورات الهی و اجتماعی همراه با آداب و رسوم مردم فراهم شود.

وی افزود: از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، هیأت‌های اندیشه ورز، اساتید و دانشگاه‌ها برای برگزاری نشست‌های دانشگاهی و میزهای گفت‌وگو، اقوام مختلف استان، اصناف و… می‌توان در مقوله عفاف و حجاب استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عفاف و حجاب و برخورد با مسئله کشف حجاب ازجمله خواسته‌های مردم است چراکه جهت‌گیری این موضوع معطوف به خانواده است، اکثریت مردم ترجیح می‌دهند که خانواده آنان در آرامش و آسایش باشد.

حیدری عنوان کرد: هدف بی حجابی نا امن کردن خانواده‌ها است که مطالبه مردم در این خصوص باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54507

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54507/دشمنان-هدف-قرار-دادن-حجاب-زنان-دنبال-ترویج-بی-بندوباری-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir