کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

صدا وسیما نقش پیشران در جریان امید آفرینی دارد

18 تير 1402 ساعت 16:10

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صدا وسیما نقش پیشران در جریان امید آفرینی و جهاد تبیین دارد.


به گزارش جهانبین نیوز غلامعلی حیدری ظهر یک شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اولین راهبرد دشمن پمپاژ ناامیدی در جامعه است و اصحاب رسانه بخصوص رسانه ملی با عشق و کار دلی در امید آفرینی در جامعه نقش آفرین است.

وی با اشاره به اینکه دومین راهبرد دشمن ناچیز و کوچک شمردن پیشرفت‌های کشور است تصریح کرد: صدا وسیما نقش پیشران در جریان امید آفرینی و جهاد تبیین دارد.

حیدری با اذعان بر اینکه راهبرد سوم دشمن هدف قرار دادن معنویت است گفت: اصحاب رسانه با بصیرت و ایجاد نشاط اجتماعی پاسخ دندان شکن به توطئه دشمن داده است.

وی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: امسال که سال انتخابات است دشمن به دنبال ایجاد تفرقه افکنی است، اما ما باید با نشان دادن پیشرفت‌های کشور و بازگو کردن تلاش‌های دولتمردان نقشه آنان را برملا کنیم.

حیدری با اذعان بر اینکه نقش اصحاب رسانه و صدا و سیما در پیشگیری از گسیل‌ها و آسیب‌های اجتماعی مهم است گفت: اقدام به موقع اصحاب رسانه برای ایجاد وحدت و همدلی شایسته تقدیر است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم محسن حسینی چالشتری به سمت مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری منصوب و از خدمات یوسف افشار نیا مدیر کل سابق این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 54496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54496/صدا-وسیما-نقش-پیشران-جریان-امید-آفرینی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir