کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

ایستادگی مردم و مهاجرت نکردن از مناطق روستایی به معنای امنیت پایدار است

18 تير 1402 ساعت 10:22

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ایستادگی مردم و ترک نکردن و مهاجرت نکردن از این منطقه به معنای امنیت پایدار برای نظام اسلامی و ایثار و جهاد است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور با حضور در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در روستاهای سرآقاسید، بیراهگان و خویه دیدن کرد و گفت: اکنون جریان جهادی کشور با حضور قرارگاه‌های عملیات جهادی در مناطق مختلف کشور حل مسئله کرده و با مشارکت خود مردم به‌صورت نقطه زنی عمل می‌کنند یعنی رویکرد قرارگاه‌های جهادی توانمندسازی مردم برای حل نظام مسائل اولویت‌دار است و این حلقه میانی امام و اُمت و همان حلقه واقعی تسهیلگری است که باید در کشور اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی، افزود: من به بچه‌های جهادی غبطه می‌خورم و ان‌شاالله ما هم لیاقت داشته باشیم در زمره این جهادگران باشیم.

زهرایی با قدردانی از مردم عزیز منطقه موگویی، اظهار کرد: ایستادگی مردم و ترک نکردن و مهاجرت نکردن از این منطقه به معنای امنیت پایدار برای نظام اسلامی و ایثار و جهاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: هنگامی‌که یک روستایی، دامدار یا کشاورز که در این مناطق کوهستانی و صعب‌العبور زاگرس با راه‌هایی که نیمی از سال به دلیل بارش برف مسدود است می‌ماند یعنی در خط مقدم جهاد می‌کند و ما وظیفه‌مان است به این بزرگواران خدمت‌رسانی کنیم.

وی بابیان اینکه متأسفانه آن‌گونه که شایسته باشد تاکنون به این مردم پرداخته نشده است، ادامه داد: گروه‌های جهادی می‌توانند صدا و فریاد و حنجره مردم برای مسئولین باشند و از طرف دیگر کمک بکنند بخشی از محرومیت‌ها در هر حوزه تخصصی که توان این قرارگاه‌های جهادی است مرتفع بشود.

زهرایی قرارگاه صاحب‌الامر را یکی از قرارگاه‌های کشوری و پرتوان و خط‌شکن برشمرد و گفت: این قرارگاه در خیلی از مناطق الگوی جهادی برای بقیه قرارگاه‌ها می‌شود و طی صحبت‌هایی که با فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری و ریاست سازمان بسیج شد، هر آنچه در توان هست باید به کمک قرارگاه صاحب‌الامر بیاوریم و بیش‌ازپیش آن‌ها را کمک بکنیم و حداقل اینکه موانع راهشان را برداریم که بتوانند خدمت‌رسانی به مردم عزیز انجام بدهند.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 54489

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54489/ایستادگی-مردم-مهاجرت-نکردن-مناطق-روستایی-معنای-امنیت-پایدار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir